Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας: " Ήμουν είμαι και θα είμαι Ανεξάρτητος Έλληνας




Αρ. Πρωτ. 17                                                 Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναφορικά με την χθεσινή συνεδρίαση της διοικούσας επιτροπής&Κοινοβουλευτικής Ομάδος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και των διαφωνιών που πρόεκυψαν και είδαν το φως της δημοσιότητος, τηρώντας στο ακέραιο τον όρκο τιμής που έδωσα στους συμπολίτες μου, στα αδέλφια μου Ευρυτάνες για ανοιχτές διαδικασίες σας δηλώνω πως είμαι και θα είμαι Ανεξάρτητος Έλληνας όπως ήμουν από την πρώτη μέρα που εξεδήλωσα το ενδιαφέρον μου να παλέψω να αγωνιστώ και να αναδείξω και όπου είναι εφικτό να δώσω λύσεις σε ζητήματα που αφορούν τον πολύπαθο και πλειστάκις προδομένο από επαγγελματίες πολιτικούς καριέρας , τόπο μας!
Σας δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι τιμώντας την οικογενειακή μου
ιστορία και τους αγώνες των προγόνων μου σ αυτά τα βουνά για ελεύθερη και αδούλωτη Ευρυτανία σήμερα, δε θα εγκαταλείψω τόσο τον αγώνα για την μεγάλη και περήφανη Ευρυτανία αλλά και για την παράταξη των αγώνων και των ρήξεων, τους Ανεξάρτητους Έλληνες.


Το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων αποτελείται από 400 πολιτευτές οι οποίοι συμμετείχαμε στις τελευταίες εκλογές και καταφέραμε να σχηματίσουμε μια αξιολογότατη και απόλυτα επιτυχημένη κοινοβουλευτική ομάδα και
προχωρούμε με μια εναλλακτική πατριωτική εθνική οικονομική λύση.
Έχουμε δικαιωθεί σε όλες μας τις θέσεις. Τώρα πια δεν μιλάμε μόνο εμείς για καταγγελία του μνημονίου. Μιλάμε ίσως μόνο εμείς στο ελληνικό πολιτικό σκηνικό, αλλά η καταγγελία του μνημονίου και η διαγραφή του χρέους, του επονείδιστου και επαχθούς χρέους, είναι μια πολιτική την οποία σιγά-σιγά τη δέχονται οικονομολόγοι απ’ όλο τον κόσμο.

Δηλώνουμε ότι στους «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ» δεν υπάρχουν «κορυφαία στελέχη». Υπάρχουν μόνο Ανεξάρτητοι Έλληνες σε όλα τα μέρη της χώρας που τους υπηρετούν οι βουλευτές και πολιτευτές τους ως απλοί στρατιώτες.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες έχουμε δώσει όρκο τιμής στον Έλληνα πολίτη πως ότι λέμε ισχύει για πάντα! Αυτό και θα πράξουμε αταλάντευτοι. Οι πόρτες των Ανεξάρτητων Ελλήνων είναι ανοιχτές σε όσους εισέλθουν ασπαζόμενοι την ιδρυτική μας διακήρυξη ,είναι ανοιχτή και σε όσους θέλουν να εξέλθουν αρνούμενοι να δεχτούν τις αρχές και τις θέσεις του κινήματος μας!
Το κίνημα μας από σήμερα μπαίνει σε προσυνεδριακή διαδικασία και με ημερομηνία διεξαγωγής του συνεδρίου μας την 27η, 28η και 29η Απριλίου με ανοιχτές και δημοκρατικές διαδικασίες προς όλα τα μέλη μας και όσους εγγραφούν έως τις 31 Ιανουαρίου 2013 όπου και θα εκλέξουμε τους συνέδρους από κάθε νομό.

Σας δηλώνω απερίφραστα πως η Ευρυτανία θα συνεχίσει να έχει κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις από τους Ανεξάρτητους Έλληνες και εγώ προσωπικά θα εργαστώ το ίδιο σκληρά για να αναδεικνύουμε, ότι το πολιτικό κατεστημένο του νομού μας αποσιωπά.


Σελ 1-2





Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να σταματήσει την πορεία νίκης των Ανεξάρτητων Ελλήνων,  του κινήματος που όλοι μαζί με κόπο και αίμα δημιουργήσαμε σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας .Άνθρωποι με όραμα και θέληση για μια ελεύθερη αδούλωτη πατρίδα με περήφανα νιάτα με περήφανους Έλληνες πολίτες και κοινωνικό κράτος για όλους και κυρίως για τους ηλικιωμένους Έλληνες.
Δεν θ αφήσω στιγμή σε όσους πρόδωσαν την Ευρυτανία και τους Ευρυτάνες να βυθίσουν τον Ευρυτανικό λαό στην απαισιοδοξία!
Όλοι μαζί θα παλέψουμε για το τόπο μας και για αυτά που δικαιούμαστε! Σύντομα θα σας ανακοινώσω πλήθος δράσεων και δημοκρατικών διαδικασιών που έρχονται για πρώτη φορά στην Ευρυτανία μας!


 Αυτή είναι η πατριωτική λαϊκή παράταξη των Ανεξάρτητων Ελλήνων.


«Προχωράμε πιο δυνατοί, πιο ελεύθεροι και, κυρίως,
πιο Ανεξάρτητοι παρά ποτέ»





Για την συντονιστική Ευρυτανίας

Ο Πρόεδρος

Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας

Πολιτευτής νομού Ευρυτανίας
Μέλος του κοινοβουλευτικού τομέα ευθύνης Ανάπτυξης
Μεταφορών Υποδομών& Δικτύων