Ο ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ

Ο  ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ
radiovoylpi.listen2myradio.com

Σάββατο, 13 Απριλίου 2019

AGRAFA NEWS Δέκα πρωτοποριακές και καινοτόμες προτάσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας στο Δήμο Αγράφων , που αποτελούν δέσμευση μας .Alexis Kardabikis

Δέκα πρωτοποριακές και καινοτόμες προτάσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας στο Δήμο Αγράφων , που  αποτελούν δέσμευση μας .
1.Δημιουργία γραφείου υγείας στο Δήμο.
2.Ηλεκτρονικός φάκελος υγείας .
3.Σύμβαση με ιδιώτη ιατρό , υπεύθυνο του προγράμματος υγείας του Δήμου.
4.Τακτικές μηνιαίες επισκέψεις σε όλα τα διαμερίσματα του Δήμου του υπευθύνου ιατρού για την προώθηση της πρόληψης και αντιμετώπισης τωνπαθήσεων των ασθενών.
5.Αιμοληψίες κατά τόπους και εργαστηριακός έλεγχος από κλιμάκιο μικροβιολογικού εργαστηρίου συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΠΥ, ενταγμένο στο πρόγραμμα υγείας του Δήμου.
6.Διασύνδεση ηλεκτρονική του προγράμματος υγείας του Δήμου ,με Νοσοκομείο αναφοράς . Διαγνωστική και θεραπευτική υποστήριξη των περιστατικών αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
7.Αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του ΕΣΥ , του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι στην περιοχή και αγαστή συνεργασία με τις νέες δημοτικές δομές.
8.Περιοδικές επισκέψεις γιατρών του ΕΣΥ διαφόρων ειδικοτήτων και οργανωμένων κλιμακίων πρόληψης (Pap test,μαστογραφία , psa, ενημέρωση για θέματα υγείας κλπ.)
9.Ειδικά προγράμματα υγείας για τα μικρά παιδιά και τους μαθητές.
10.Υποστηριχτές δομές και υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης για όλους τους συμπολίτες μας που έχουν συγκεκριμένες ανάγκες.
(Ακολουθεί λεπτομερές πρόγραμμα υγείας που αναλύει τις 10 προτάσεις μας).
Πρόγραμμα Υγείας
Υπάρχει έντονος ο προβληματισμός σε όλους τους κατοίκους, δυσπρόσιτων και απομακρυσμένων δήμων και ιδιαίτερα σε όσους απ’ αυτούς τους κατοίκους , θέλουν να ασχοληθούν ενεργά με τα τοπικά πράγματα εκεί, για « το τι μπορεί να κάνει μια δημοτική αρχή για να βελτιώσει τις συνθήκες υγείας των κατοίκων αυτών των περιοχών, πέρα από το τι κάνει εκεί το κράτος με το εθνικό σύστημα υγείας».
Σήμερα παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο, ρεαλιστικό και αποτελεσματικό πρόγραμμα υγείας για έναν τέτοιο Δήμο , το Δήμο Αγράφων Ευρυτανίας. Ένα πρόγραμμα υγείας που στηρίζεται ακριβώς πάνω στην πραγματική κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή και προσδοκά να αντιμετωπίσει επαρκώς , τις ανάγκες των μονίμων , των εποχικά μετακινούμενων κατοίκων του Δήμου και των τουριστών και επισκεπτών της περιοχής.
Φυσικά το πρόγραμμα αυτό σχεδόν αυτούσιο μπορεί να εφαρμοστεί και σε κάθε άλλο Δήμο στη χώρα με παρόμοιες συνθήκες και καταστάσεις ,αρκεί η Δημοτική αρχή να έχει φαντασία και θέληση αφενός και να διαθέσει τους ελάχιστους πόρους που απαιτούνται να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα. Ακόμη να μπορεί να εμπνεύσει όλους τους ανθρώπους που κατάγονται και αγαπούν τα χωριά τους, επιστήμονες και επιχειρηματίες να συμβάλουν με κάθε τρόπο στην προσπάθεια.
Ενέργειες και δράσεις του Δήμου που συμπληρώνουν ένα τοπικό ολοκληρωμένο πρόγραμμα υγείας.
Α) 1. Γραφείο υγείας – Ηλεκτρονικός φάκελος ασθενών.
Ο Δήμος λειτουργεί γραφείο υγείας . Το εξοπλίζει ηλεκτρονικά. Εγκαθιστά στον υπολογιστή πρόγραμμα ηλεκτρονικού φακέλου ασθενών και εκπαιδεύει έναν από τους υπαλλήλους του να χειρίζεται το πρόγραμμα.
  1. Υπεύθυνος ιατρός προγράμματος.
Κάνει σύμβαση παροχής υπηρεσιών με ιδιώτη ιατρό της περιοχής, ειδικότητας παθολογίας ή γενικής ιατρικής. Το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού φακέλου ασθενών είναι υπό την αποκλειστική επιστημονική ευθύνη του ιατρού . Ο ιατρός απασχολείται στο Δήμο μία ημέρα την εβδομάδα. Τη συγκεκριμένη ημέρα επισκέπτεται με πρόγραμμα μία περιοχή του Δήμου ούτως ώστε σε ένα μήνα να καλύπτει ολόκληρο το Δήμο. Εξετάζει ασθενείς, γράφει φάρμακα και εξετάσεις στον ΕΟΠΠΥ με προτεραιότητα τα χωριά που δεν καλύπτονται τακτικά από αγροτικό ή στρατιωτικό γιατρό. Κρατάει ιστορικό των ασθενών. Συνοδεύεται πάντα με παρασκευάστρια ιδιωτικού Μικροβιολογικού εργαστηρίου που κάνει όλες τις αιμοληψίες των εξετάσεων που έχει γράψει μέσω του ΕΟΠΠΥ, ο ιατρός του προγράμματος εκείνη την ημέρα ή όποιος άλλος γιατρός του ΕΣΥ, αρκεί να έχουν γραφεί σε συμβατό χρονικό διάστημα .
Το συγκεκριμένο Μικροβιολογικό Εργαστήριο που θα εκτελεί αυθημερόν ή το πολύ την επομένη ημέρα τις εξετάσεις με τιμές ΕΟΠΠΥ , θα κοινοποιεί ηλεκτρονικά τα αποτελέσματα στο γραφείο υγείας του Δήμου και θα ενσωματώνονται στο φάκελο του ασθενούς. Η παρασκευάστρια διατίθεται από το εργαστήριο, όπως και ο απολύτως απαραίτητος εξοπλισμός ( τέσσερις μικροφυγόκεντροι εγκατεστημένοι σε τέσσερα ιατρεία του Δήμου με κριτήριο χιλιομετρικές αποστάσεις). Το αίμα πρέπει να φυγοκεντρείται εντός εικοσαλέπτου από την αιμοληψία.
Στη συνέχεια συσκευάζεται και μεταφέρεται στο εργαστήριο πάντα σε χαμηλή θερμοκρασία ( ψυγείο , παγοκύστεις). Ο φάκελος του ασθενούς ολοκληρώνεται με το ιστορικό και κάθε τύπο εξετάσεων ( ΗΚΓ Απεικονιστικές εξετάσεις κλπ), που σκανάρονται και μπαίνουν στο φάκελο.
  1. Μονάδα υποστήριξης του προγράμματος ή Ιατρική μονάδα αναφοράς.
Στην προκειμένη περίπτωση αυτόν τον ρόλο μπορεί να παίξει άριστα το Νοσοκομείο Καρπενησίου. Ηλεκτρονική διασύνδεση του γραφείου υγείας του Δήμου με υπεύθυνο ιατρό του Νοσοκομείου. Αξιολόγηση των περιπτώσεων που χρήζουν περαιτέρω ελέγχου. Εξέταση και αντιμετώπιση του κάθε ασθενούς με τον τρόπο πρόσβασης του Νοσοκομείου και των μονάδων του.
Ιατρική μονάδα αναφοράς μπορεί να είναι και όποια ιδιωτική Μονάδα νοσηλείας με υποδομές που μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ασθενών. Φυσικά σε αυτή τη περίπτωση απαιτείται η συμφωνία μεταξύ των δύο μερών .
Β) Βελτίωση της κατάστασης των κρατικών υποδομών υγείας.
Η παρέμβαση της Δημοτικής αρχής στην βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας και του εξοπλισμού των περιφερειακών ιατρείων γίνεται με σωστή και επίμονη πρόταση και απαίτηση προς την κεντρική και περιφερειακή διοίκηση, με παρότρυνση για δωρεές και εθελοντισμό και με ίδια συμμετοχή του Δήμου. Όλους τους τρόπους πρέπει και μπορεί να εξαντλήσει ο Δήμος αρκεί να έχει πάντα ρεαλιστική αναγκαία και πραγματοποιήσιμη απαίτηση.
Γ) Επείγουσα ιατρική.
Αυτή ανήκει στο κράτος και στο ΕΚΑΒ. Πίεση λοιπόν για επέκταση και εξοπλισμό του ΕΚΑΒ . Προτάσεις για εκμετάλλευσης της δυνατότητας αεροδιακομιδών για ειδικές περιπτώσεις . Ελικοδρόμιο στην περιοχή.
Δ) Πρόληψη και πρώιμη διάγνωση
Αυτό το κομμάτι του προγράμματος, ενώ είναι το πιο σημαντικό ,είναι πάντα το πιο αδικημένο στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας.
Εδώ ο Δήμος μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Μπορεί:
  1. Να κάνει ενημέρωση. (Να οργανώσει με όλο το επιστημονικό δυναμικό που κατάγεται από την περιοχή και το πολιτιστικό κίνημα καμπάνια ενημέρωσης για διάφορα ιατρικά θέματα. Καρκίνος,λοιμώξεις , άσκηση, αντικαπνιστική και αντιαλκοολική εκστρατεία κλπ).
  1. Να πιέσει κρατικές και άλλες δομές ούτως ώστε κινητή ιατρική μονάδα να επισκέπτεται το Δήμο και να εξετάζει τις γυναίκες για Pap test και Μαστογραφία σε τακτά χρονικά διαστήματα και τα αποτελέσματα να καταχωρούνται στον ιατρικό φάκελο.
  1. Στο check up που θα κάνει με τις επισκέψεις του ιατρού του προγράμματος να εντάξει και τις εξετάσεις για τον καρκίνο στους άνδρες PSA.
  1. Προγραμματισμένος προσχολικός έλεγχος για όλα τα παιδιά.(Ορθοπεδικές παθήσεις , παθήσεις των ματιών , ψυχολογικές δυσλειτουργίες κλπ)
  1. Εμβολιασμοί. Υποχρεωτικοί, εποχικοί,αντιγριππικός εμβολιασμός κλπ
Το 4 και το 5 που θα γίνονται κατά βάση από κρατικούς φορείς το γραφείο υγείας του Δήμου παρακολουθεί και καταγράφει τα αποτελέσματα , εντάσσοντας αυτά στον ηλεκτρονικό φάκελο των παιδιών.
Δύναμη Ανάπτυξης των Αγράφων: Δέκα πρωτοποριακές και καινοτόμες προτάσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας στο Δήμο Αγράφων , που αποτελούν δέσμευση μας.
Δ. Πρόνοια .
Η σωστή αξιοποίηση και επέκταση του προγράμματος βοήθεια στο σπίτι , ο καθορισμός συγκεκριμένων δράσεων ,Η καταγραφή και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων είναι περισσότερο από ποτέ σήμερα αναγκαία για χίλιους λόγους. Ακόμη το πρόγραμμα το ενσωματώνεις λειτουργικά στο πρόγραμμα υγείας.

AGRAFA NEWS Άνεμος ανανέωσης στον συνδυασμό «Ανανέωση Προοπτική» από τον Θ.Μπαμπαλή «Οι νέοι των Αγράφων στην πρώτη γραμμή»

AGRAFA NEWS Εκλογικός Οδηγός για τις ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ Εκλογές: Εκδόθηκε η κεντρική Εγκύκλιος


3/4/2019
Το Υπουργείο Εσωτερικών δημοσίευσε σήμερα 3 Απριλίου την αριθμ.13 Εγκύκλιο που αποτελεί τον Οδηγό διεξαγωγής των Περιφερειακών Εκλογών του Μαΐου.
Περιλαμβάνει 61 σελίδες και αποτυπώνει όλες τις παραμέτρους της εκλογικής διαδικασίας βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Πρόκειται για το σημαντικότερο κείμενο που εκδίδεται σε κάθε σχετική εκλογική αναμέτρηση, το γνωστό “βιβλιαράκι” των εκλογών (που σε άλλες εκλογές τυπωνόταν και μοιραζόταν και σε μορφή έντυπου βιβλίου).

Το περιεχόμενό της διαρθρώνεται στα εξής έξι Κεφάλαια:
Α) Εκλογές – Εκλογείς - Εκλόγιμοι
Β) Υποψηφιότητες - Συνδυασμοί
Γ) Ψηφοδέλτια - Σταυροί προτίμησης
Δ) Εκλογικό Σύστημα
Ε) Αποτελέσματα Εκλογής και Ενστάσεις
ΣΤ) Ενέργειες εμπλεκομένων Υπηρεσιών για τη διενέργεια των Περιφερειακών Εκλογών.”

O AIRETOS, στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι να εκδοθεί, σας έχει παρουσιάσει ήδη αναλυτικά το μεγαλύτερο μέρος των εκλογικών θεμάτων που περιλαμβάνει.

Κατεβάζετε και αποθηκεύετε την Εγκύκλιο από ΕΔΩ

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα σήμερα προηγήθηκε η αριθμ.12 Εγκύκλιος-Οδηγός και για τις Δημοτικές Εκλογές.  http://www.airetos.gr

AGRAFA NEWS Κατατέθηκε η παράταση του Προληπτικού Ελέγχου ΕλΣυν στις δαπάνες των ΟΤΑ


6/4/2019
Σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών, που κατατέθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη
Βουλή, περιλαμβάνεται παράταση του προληπτικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί των
δαπανών των ΟΤΑ έως την 31 η Δεκεμβρίου 2019.
Η παράταση αποτελεί δικαίωση της σχετικής διεκδίκησης της ΚΕΔΕ, το Διοικητικό Συμβούλιο
της οποίας, με επανειλημμένες Αποφάσεις όλο το προηγούμενο διάστημα έθετε μετ’
επιτάσεως
την απόλυτη αναγκαιότητά της. Είναι χαρακτηριστικό πως Δήμαρχοι και Δημοτικοί
Σύμβουλοι όλης της Χώρας, ήδη από την 5 η /12/2018, στο Ψήφισμα του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου
τους, ανέδειξαν την επιτακτική σημασία διατήρησης του ελέγχου, εντάσσοντάς τον στα “επείγοντα
ζητήματα που απαιτούν νομοθετική ρύθμιση”.
Υπενθυμίζεται ότι η κατάργηση του προληπτικού ελέγχου του ΕλΣυν ψηφίστηκε στο Μνημόνιο την
παραμονή Δεκαπενταύγουστου 2015 (Ενότητα 2.4.1. ν.4336/2015, ΦΕΚ Α’ 94/14.8.2015).
Εν συνεχεία προσδιορίστηκε η 1 η /1/2019 ως ρητή ημερομηνία κατάργησης για τους ΟΤΑ, στην
παρ.10 του αρ.10 του ν.4337/2015 (ΦΕΚ Α’ 129/17.10.2015), με την οποία η Κυβέρνηση άλλαξε
το νόμο του 2014 περί δημόσιου λογιστικού (δηλ. αντικατέστησε την υποπερ.αα’ της περ.α’ του
αρ.31 του ν.4270/2014).
Τώρα, λοιπόν, κατετέθη η παράταση που διεκδίκησε η Αυτοδιοίκηση, ως παρ.1 του άρθρου 58 στο
Ν/Σ «I. Κύρωση της Συμφωνίας για την Ασιατική Τράπεζα Υποδομών και Επενδύσεων, II.
Εναρμόνιση του Κώδικα Φ.Π.Α. με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/1065, III. Ενσωμάτωση των σημείων 1, 2,
4 και 5 του άρθρου 2 και των άρθρων 4,6,7 και 8 της Οδηγίας 1164/2016, IV. Τροποποίηση του ν.
2971/2001 και άλλες διατάξεις.»
Το ακριβές περιεχόμενό του είναι:
« 1. α) Στο τρίτο εδάφιο της υποπερ.αα’ της περ.α’ του αρ.31 του ν.4270/2014, η ημερομηνία
“1.1.2019” αντικαθίσταται από την ημερομηνία “1.1.2020”.

β) Δαπάνες του τρέχοντος έτους, οι οποίες δεν έχουν εξοφληθεί έως την ημερομηνία έναρξης
ισχύος του παρόντος, υποβάλλονται προς προληπτικό έλεγχο, ενώ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ
ΕΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ
έως την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος,
χωρίς την προηγούμενη άσκηση προληπτικού ελέγχου, ΔΕΝ ΠΑΣΧΟΥΝ για το λόγο αυτό. »

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι στην Αιτιολογική Έκθεση οι Υπουργοί έχουν υπογράψει πως το
γεγονός ότι από 1/1/2019 το Ελεγκτικό Συνέδριο έπαυσε να ασκεί προληπτικό έλεγχο στις δαπάνες
των ΟΤΑ « συνιστά σοβαρή μεταρρυθμιστική τομή στο πεδίο ελέγχου των δημοσίων δαπανών, η
οποία αποσκοπεί αφενός στην αποτροπή καθυστερήσεων στην εξόφλησή τους και αφετέρου
στην ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας των οργάνων που είναι επιφορτισμένα με την
πραγματοποίηση των πληρωμών ».
Οι Υπουργοί συμπληρώνουν ότι « όπως προκύπτει, ωστόσο, από τους πρώτους μήνες εφαρμογής
της, η υλοποίησή της προϋποθέτει συγκεκριμένα συνοδευτικά μέτρα, όπως την ενεργοποίηση
και ενίσχυση των υφιστάμενων υπηρεσιών εσωτερικού ελέγχου των φορέων και τον εκσυγχρονισμό
των διαδικασιών και πληροφοριακών συστημάτων που τις υποστηρίζουν, χωρίς τα οποία δεν
είναι δυνατή η πλήρης εφαρμογή της
. Με την προτεινόμενη ρύθμιση και τη συνεπακόλουθη
διατήρηση του ασκούμενου από το Ελεγκτικό Συνέδριο προληπτικού ελέγχου από την έναρξη

ισχύος του παρόντος έως την 31/12/2019, διασφαλίζεται ο απολύτως αναγκαίος χρόνος για την
καλύτερη προετοιμασία και μετάβαση των φορέων στο νέο σύστημα, προκειμένου να είναι δυνατή η
αποτελεσματική ανταπόκρισή τους στις αυξημένες απαιτήσεις που συνεπάγεται η κατάργηση
του ως άνω προληπτικού ελέγχου.»
Επειδή το Νομοσχέδιο με τις Συνοδευτικές του Εκθέσεις εκτείνεται σε 443 σελίδες, ο AIRETOS σας
παρουσιάζει μόνο τα σχετικά αποσπάσματα ΕΔΩ
( Να σημειωθεί ότι στο ίδιο Ν/Σ περιλαμβάνονται σημαντικές μεταβολές στο θεσμικό πλαίσιο περί
αιγιαλού με αναφορές και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αναλυτική παρουσίαση των
οποίων θα ακολουθήσει σύντομα στον AIRETOhttp://www.airetos.gr

AGRAFA NEWS Έξι νέοι υποψήφιοι με τον συνδυασμό «Ανανέωση Προοπτική» του Θεόδωρου Μπαμπαλή.

AGRAFA NEWS Καθορίστηκαν οι κατηγορίες ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ και πως κοστολογούνται(ΦΕΚ)


12/4/2019
Δημοσιεύθηκε την 11η Απριλίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Φ.Ε.Κ. Β’ 1236/11.4.2019) μία από τις σημαντικότερες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις που ακόμη αναμένονταν για τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του 2019.

Πρόκειται για την Κ.Υ.Α. Χαρίτση – Χουλιαράκη, που εκδόθηκεκατ’ εξουσιοδότηση της παρ.3 του αρ.1 του ν.3870/2010, ύστερα από τη λήψη γνώμης της ΚΕΔΕ και της ΕΝΠΕ, και καθόρισε ποιες παροχές και διευκολύνσεις αποτιμώνται σε χρήμα και συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες των Συνδυασμών και των Υποψήφιων Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβούλων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Ειδικότερα:

Ι)Παροχές και διευκολύνσεις, που αποτιμώνται σεχρήμα και συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνεςτων Περιφερειακών και Δημοτικών Συνδυασμών και των Υποψήφιων Περιφερειακών και Δημοτικών Συμβούλων,αποτελούν η διάθεση ή παραχώρηση δωρεάν ή με μειωμένο αντάλλαγμα αγαθών και υπηρεσιών που αφορούν:
α) Τη χρήση από τους Συνδυασμούς ακινήτων ωςεκλογικών κέντρων για όσο χρόνο χρησιμοποιηθούν κατά τηδιάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
β) Τη χρήση από τους Συνδυασμούς αιθουσών ή άλλων κλειστών χώρων χωρητικότητας άνω των 500 ατόμων για τη διοργάνωση κάθε είδους εκδηλώσεων.
γ) Την έκδοση εντύπων προεκλογικού περιεχομένου και τα ταχυδρομικά τέλη για την αποστολή τους.
δ) Την καταχώρηση και προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων στον τύπο, τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, καθώς και διαδικτυακούς τόπους και ιστοσελίδες.
ε) Τη χρησιμοποίηση υπηρεσιών που παρέχονται από επιχειρήσεις διαφημίσεων και δημοσίων σχέσεων.

ΙΙ)Η αξία των υπηρεσιών που αναφέρονται στην περ. (Ι) αποτιμάται ως εξής:
α) Το συνολικό μίσθωμα για τη χρήση ακινήτων ως εκλογικών κέντρων καθορίζεται με βάση τον ΟΤΑ στοοποίο βρίσκεται το ακίνητο, ως ακολούθως:
- σε ΟΤΑ με πληθυσμό μέχρι 25.000 κατοίκων, η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 2.000 €.
- 25.001 έως 50.000 κατοίκων, σε3.000 €.
- 50.001 έως 75.000 κατοίκων, σε 5.000 €.
- 75.001 έως 100.000 κατοίκων, σε 5.500 €.
- σε ΟΤΑ άνω των 100.000 κατοίκων,η δαπάνη μίσθωσης προσδιορίζεται σε 6.000 €
β) Τίμημα για την καταχώρηση μηνυμάτων θεωρείται το ποσό που προκύπτει από τον τιμοκατάλογο που υποβλήθηκε από το ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό ή από το έντυπο (εφημερίδα ή περιοδικό), σύμφωνα με τηνπαρ.2 του αρ.12 του ν.2328/1995, όπως αντικαταστάθηκε με το αρ.30παρ.2ν.4532/2018.Αν δεν έχει υποβληθεί τέτοιος κατάλογος τεκμαίρονταιοι τιμές που προβλέπονται από την ίδια διάταξη για την περίπτωση αυτή.Εφόσον έχει καθοριστεί ειδικό τιμολόγιο για τη διαφημιστική καμπάνια των Περιφερειακών και Δημοτικών Συνδυασμών και των Υποψηφίων Περιφερειακών και Δημοτικών Συμβούλων στον τύπο ή τα ραδιοτηλεοπτικάμέσα, λαμβάνονται υπόψη τα ποσά που προκύπτουν απότο τιμολόγιο αυτό. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολόγηση της προβολής μέσω διαδικτυακών τόπων ή ιστοσελίδων(αρ.7παρ.6 του ν.3870/2010).
γ) Αμοιβή, τίμημα ή αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες των περιπτώσεων β, γ και ε της προηγούμενης παρ.IΙ,θεωρείται το ποσό που καταβάλλεται, συνήθως, με βάση τις αντίστοιχες τιμές της αγοράς.

ΙΙΙ) Τα ποσά που προκύπτουν από την κατά τις παραπάνω παραγράφους αποτίμηση, περιλαμβάνονται στα Βιβλία εσόδων-δαπανών των Συνδυασμών (σύμφωνα με το αρ.9 του ν.3870/2010) και στις αναλυτικές και συγκεντρωτικές καταστάσεις των Περιφερειακών και Δημοτικών Συνδυασμών, καθώς και των υπόχρεων Υποψήφιων (σύμφωνα με το αρ.11 του ίδιου νόμου).
Η αποτίμηση των παραπάνω παροχών και διευκολύνσεων γίνεται από τα κατά το αρ.8(“Διαχείριση οικονομικών των συνδυασμών και των υποψηφίων”) του ν.3870/2010 πρόσωπα και ο τελικός έλεγχος από την Επιτροπή τουαρ.12(“Επιτροπή Ελέγχου Δαπανών και Εκλογικών Παραβάσεων”) του ίδιου νόμου.

IV) Για την εφαρμογή του ν.3870/2010 τεκμαίρεται ότι ο Συνδυασμός ή ο υπόχρεος Υποψήφιος κατέβαλε τα ποσά που προκύπτουν βάσει των προαναφερθέντων, εκτός εάν από τα οικεία παραστατικά προκύπτει καταβολή ανώτερου ποσού.

Αναλυτικότερα, το Φ.Ε.Κ. με την αριθμ. 26329 Κ.Υ.Α. Εσωτερικών–Οικονομικών είναι διαθέσιμο ΕΔΩ

Μπορείτε συναφώς να θυμηθείτε:(i)Την Υ.Α. με το “ταβάνι” εκλογικών κάθε Δημοτικού Συμβούλου και Συνδυασμού ανά Δημοτική Ενότητα της Χώρας και (ii)Την Εγκύκλιο με τιςοδηγίες για τα οικονομικά των Υποψήφιων.http://www.airetos.gr