Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

AGRAFA NEWS Από τον Βουλευτή Ευρυτανίας εξεδόθη το ακόλουθο δελτίο τύπου:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Από τον Βουλευτή Ευρυτανίας σήμερα Πέμπτη 22/3/2018 εξεδόθη το ακόλουθο δελτίο τύπου: Ο Υπουργός Παιδείας, αφού παρήλθαν πάνω από δυόμιση μήνες και μετά από πίεση στη Βουλή των Ελλήνων απάντησε στην ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Ευρυτανίας κ. Κώστας Κοντογεώργος και ο Βουλευτής Φλώρινας κ. Ιωάννης Αντωνιάδης στις 9/1/2018, σχετικά με την αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η απάντησή του μπορεί να χαρακτηριστεί λίαν επιεικώς απαράδεκτη. Προφανώς ο κ. Υπουργός, καταργώντας κάθε δημοκρατική διαδικασία, επιφυλάσσει για τον εαυτό του το δικαίωμα χαρακτηρισμού των σχολικών μονάδων. Πρέπει να αντιληφθεί ότι η Ελλάδα είναι μία δημοκρατική Ευρωπαϊκή χώρα, η οποία διέπεται από το κυρίαρχο Σύνταγμά της βάσει του οποίου διασφαλίζονται οι δημοκρατικές ελευθερίες και οι αποφάσεις των συλλογικών οργάνων. Συνεπώς, οφείλει να λάβει σοβαρά υπόψη του τις προτάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων της Εκπαίδευσης και να εγκαταλείψει τις τυχοδιωκτικές του απόψεις. Κώστας Κοντογεώργος Βουλευτής ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Καρπενήσι 9-1-2018 ΠΡΟΣ: 1. Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Κύριο Κωνσταντίνο Γαβρόγλου ΘΕΜΑ: «Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων» Κύριε Υπουργέ, Τους τελευταίους μήνες, το Υπουργείο το οποίο προΐστασθε, προτείνει την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, με την αιτιολογία τον εξορθολογισμό της υφιστάμενης κατάστασης. Στην διαδικασία αυτή, ζητήσατε τις εισηγήσεις των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ & ΠΥΣΔΕ), σε συνεργασία με τα Πρωτοβάθμια Συνδικαλιστικά Όργανα, τις οποίες και κατέθεσαν, αφού έλαβαν υπόψη τους τα παρακάτω κριτήρια: Τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων, Τις συνθήκες διαβίωσης των εκπαιδευτικών, Την οργανικότητα,Την απόστασή τους από την έδρα του Νομού, Τις συγκοινωνιακές συνθήκες, Την ορεινότητα . Παρά όλα αυτά και παρότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια έκαναν τις τεκμηριωμένες προτάσεις τους, το Υπουργείο χρησιμοποιώντας αυτές ως πρόσχημα, προτείνει στην ουσία την μαζική υποβάθμιση σχολικών μονάδων, ιδιαίτερα στην απομονωμένη περιφέρεια, αφού συναρτάται άμεσα ο χαρακτηρισμός του σχολείου με τα μόρια των εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα εξισώνει τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς και των δύο βαθμίδων στο Καρπενήσι την Φλώρινα και τα Γρεβενά, με αυτούς που υπηρετούν στην Αθήνα την Θεσσαλονίκη, την Πάτρα η τα Χανιά, μοριοδοτόντας τις σχολικές μονάδες με ένα μόριο. Ενώ σε πόλεις με ανάλογο πληθυσμό όπως είναι για παράδειγμα το Σχηματάρι, η Στυλίδα και η Μακρακώμη και χωρίς να αντιμετωπίζουν προβλήματα, ορεινότητας, απομόνωσης και αυξημένου κόστους ζωής, προτείνει τετραπλάσια μόρια. Με λίγα λόγια, η πρόταση του Υπουργείου, αντίκειται στα ίδια κριτήρια που το ίδιο έθεσε. Κύριε Υπουργέ, με βάση τα προαναφερθέντα ερωτάσθε: 1.Προτίθεσθε να αποκαταστήσετε άμεσα την αδικία και να λάβετε σοβαρά υπόψη τις πραγματικές συνθήκες που καταγράφονται ιδιαίτερα στις ορεινές πρωτεύουσες των Νομών της χώρας; 2.Είναι στο σχεδιασμό σας, η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση, ιδιαίτερα των νέων της περιφέρειας, σύμφωνα με το Σύνταγμα της χώρας; 3.Αλήθεια γνωρίζετε τις διαφορές στην λειτουργία μιας σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας η δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Κολωνάκι και στο Καρπενήσι, τις οποίες εξισώνετε με την πρόταση μοριοδότησής των;Οι ερωτώντες Βουλευτές Κώστας Κοντογεώργος βουλευτής Ευρυτανίας Ιωάννης Αντωνιάδης βουλευτής Φλώρινας