Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Υπέροχο Chess-trekking στην Ευρυτανία!

Στις 18-20 Νοέμβρη ο ΣΟΝΦ πραγματοποίησε τη 2η χειμερινή του εξόρμηση στα όμορφα βουνά της Ευρυτανίας. Αυτή τη φορά η παρέα μας μεγάλωσε ακόμα περισσότερο, και μαζί με ορισμένους φίλους από τον Πανελλήνιο ΓΣ που μας ακολούθησαν φτάσαμε τα 44 άτομα!
SAM_4883

Παρασκευή 18 Νοέμβρη. Παρέες-παρέες φτάνουμε στον Άγιο Νικόλαο. Πρόκειται για ένα πολύ όμορφο -και ιστορικό χωριό- λίγο πριν το Καρπενήσι στα 1020 μ υψόμετρο,  γνωστό στους ντόπιους ως "Λάσπη". Ονομάστηκε έτσι επειδή το μέρος που είναι χτισμένο είναι "ζερβό" κ δεν το πιάνει πολύ ο ήλιος. Εκεί τακτοποιηθήκαμε στο  παραδοσιακό ξενοδοχείο Casa di Neveπου βρίσκεται πάνω στην πλατεία του χωριού.

Casa di neve

Μας επισκέπτονται παιδιά από το Σκακιστικό Όμιλο Καρπενησίου, οι σκακιέρες στήνονται και ξεκινούν οι παρτίδες. Στις 9 μμ στήνεται ο προτζέκτορας και στην γιγαντοοθόνη αναμεταδίδεται ζωντανά μέσω διαδικτύου η 6η παρτίδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος μεταξύ του Μάγκνους Κάρλσεν και του Σεργκέι Καριάκιν που παίζεται στην Νέα Υόρκη, που τελικά καταλήγει ισοπαλία. Επιζητούμε την ξεκούραση μετά το ταξίδι, αύριο έχουμε γεμάτο πρόγραμμα.

Σάββατο 19 Νοέμβρη. Πρωί πρωί μας συναντά στο ξενοδοχείο η εκπαιδευτικός Κική Λάππα από το Σκακιστικό Όμιλο Καρπενησίου. Μας καλοσωρίζει, μοιράζεται μαζί μας πληροφορίες και μας συντροφεύει στην 1η μας εξόρμηση. Στην περιοχή υπάρχουν αρκετά χαραγμένα και σημασμένα μονοπάτια, με διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας και διάρκειας. Εμείς αναχωρούμε πεζοπόροι προς την Αγία Παρασκευή

Εκεί χωριζόμαστε. Οι περισσότεροι - και πιο τολμηροί- συνεχίζουν το περπάτημα μέσα από το καστανόδασος μέχρι το χωριό Μυρίκη. Οι υπόλοιποι γυρίζουμε στη Λάσπη και φεύγουμε με αμάξια να τους προϋπαντήσουμε στον "Τρυποκάρυδο" . Ο καιρός μας κάνει τα χατίρια αλλά κανείς δεν λέει όχι σε ένα ζεστό τσάι ή μια σοκολάτα καθώς ξαποσταίνουμε θαυμάζοντας την πανοραμική θέα.
Παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής και σκορπάμε στα τριγύρω χωριά για φαγητό. Υπάρχουν προτάσεις και προορισμοί άφθονοι! Το απόγευμα συναντιώμαστε ξανά στο ξενοδοχείο με μαζική αντιπροσωπεία του Σκακιστικού Ομίλου Καρπενησίου, που πολύ ευγενικά μας χαρίζει μια αναμνηστική πλακέτα καθώς είναι η δεύτερη φορά που πραγματοποιούμε ανάλογο πρόγραμμα. Τα παιδιά έχουν αρχίσει να γνωρίζονται, οι ομάδες τους ανακατεύονται και παίρνουν θέση μάχης πίσω από σκακιέρες και ρολόγια! Παράλληλα στην οθόνη προβάλλεται η γνωστή σκακιστική κωμωδία του σοβιετικού κινηματογράφου "Σκακιστικός Πυρετός" (1925)

Η ώρα περνάει και τα κορίτσια του ΣΟΝΦ παρουσιάζουν ένα σκακιστικό δρώμενο - θεατροποιημένο μάθημα που καθηλώνει μικρούς και μεγάλους.
Dromeno
Κυριακή 20 Νοέμβρη. Πρωινό ραντεβού στο Κεφαλόβρυσο, τοποθεσία γνωστή από την μάχη όπου έπεσε ο Μάρκος Μπότσαρης το 1823. Η οδηγός μας παίρνει μια μεγάλη ομάδα πεζοπόρων μέσα από τα μονοπάτια και την οργιώδη ευρυτανική φύση στο Saloon όπου ήδη βρίσκονται παιδιά από το ΣΟ Καπρενησίου και οι οδηγοί με τα αμάξια της αποστολής του ΣΟΝΦ.
Εκεί, ενώ μια ομάδα μεγαλύτερων επισκέπτεται το ιστορικό χωριό των Κορυσχάδων και το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης που στεγάζεται στο Σχολείο του χωριού που φιλοξένησε την σύγκλιση του Εθνικού Συμβουλίου το Μάη του 1944, οι μικρότεροι απολαμβάνουν διάφορες δραστηριότητες στο χώρο και δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους σε σιμουλτανέ απέναντι στον αρχηγό της ομάδας του ΣΟΝΦ ΟΜ Νίκο Μπαλάσκα. Του χρόνου δεν θα τους ξεφύγει εύκολα!
Η μέρα προχωρά. Γυρίζουμε στο Καρπενήσι για φαγητό στο "Πανόραμα" και καθώς ο ήλιος βάφει κόκκινες τις κορφές του Βελουχιού παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα.
20161119_170834
Ευχαριστούμε πολύ το Casa di Neve και τον Γιώργο για την υπέροχη φιλοξενία, τον Σκακιστικό Όμιλο Καρπενησίου, όλα τα παιδιά και την Κική για τη ζεστή συντροφιά τους και τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν και τους υποσχόμαστε ότι θα επιστρέψουμε σύντομα!
Περισσότερες φωτογραφίες από την εκδρομή μας στο μπορείτε να δείτε στο σχετικό άλμπουμ