Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Αποχαιρετισμός του Σεβασμιότατου κ.κ. Νικολάου Καλωσόρισμα του νέου Σεβασμιότατου κ.κ. Γεωργίου Η ανάπτυξη του «τριμμένου ράσου»


Αποχαιρετισμός του Σεβασμιότατου κ.κ. Νικολάου
Καλωσόρισμα του νέου Σεβασμιότατου κ.κ. Γεωργίου
Η ανάπτυξη του «τριμμένου ράσου»
Από τον οικονομολόγο & αυτοδιοικητικό Βαγγέλη Κατσιφό, Απρ 2016
1. Ως αυτοδιοικητικός, ιδεολόγος & τεχνοκράτης μαζί, που θέλω να πράττω και να
υπηρετώ την αλήθεια, την τιμιότητα, τη διαφάνεια, το διάλογο, την αυτοδιοικητική &
αναπτυξιακή προοπτική των Αγράφων, πιστεύω να εκφράζω με τα παρακάτω
100δες καλοπροαίρετους αιρετούς και χιλιάδες καλοσυνάτους πατριώτες μου.
2. Όλοι μαζί ευχαριστούμε με ευλάβεια τον Σεβασμιότατο κ.κ. Νικόλαο για την 37ετή
σεμνή & επαινετή διακονία του στην πνευματική και τοπική ανάπτυξη των χωριών
μας, Του ευχόμαστε υγεία και έτη πολλά. Η ποιμαντορία Του θα αποτελεί
«πνευματικόν καταπίστευμα δια τους διακονούντες τον τόπο», ως έλεγε σε πολιτιστικά
συνέδρια, αλλά πολλοί από εμάς «φωνή βοώντος εν τη ερήμω», Τον χορτάσαμε
υποκρισία & φαρισαϊσμό από τα μικρόφωνα. Θα Του είμαι πάντα ο ευγνώμων μικρός
φίλος «ο Ευάγγελος εξ Αγράφων» (ως έλεγε στις ανταμώσεις μας). Όλοι μαζί
καλωσορίζουμε τον νέο ΑΞΙΟ Μητροπολίτη μας κ.κ. Γεώργιο, «χάριτι το ν Τριάδι
προσκυνουμένου Θεο » , Του ευχόμαστε επιτυχή ποιμαντορία της Ευρυτανίας μας. Ο
Πανάγαθος να Του χαρίζει υγεία και δύναμη στο δύσκολο και όμορφο έργο Του για το
Θεό και τους ανθρώπους, για ελπίδα στη λαίλαπα της διαχρονικής κατεστημένης
κοινωνικής πνευματικής κρίσης (= έργο εθνικών & τοπικών εξουσιών).
3. Σεβασμιότατε, δεν είμαι με μακρύς σταυρούς, δεν πιάνω το ψαλτήρι, δεν
στριμώχνομαι για θέση, δεν επιδεικνύομαι χωρίς νου, ψυχή & γνώσεις μαζί, αλλά από
τα 35 χρόνια στέλεχος της Αγροτικής τράπεζας & 25 αυτοδιοικητικός, σεμνά και
ταπεινά σας μεταφέρω μηνύματα για την τοπική κοινωνία, ειδικά για εμάς τους
αιρετούς, που κάποιοι είναι το όπιο της πνευματικής κατάντιας, πνευματικής
πυρκαγιάς κατά γέροντα Παϊσιο, και τις γνώσεις μου για την Ελληνική κρίση.
4. Καλοπροαίρετα & ανιδιοτελώς με πολλούς Αγραφιώτες αιρετούς & συνδημότες, με
σεβασμό & αγάπη, χωρίς υποκρισία & αυλοκολακείες, θα είμαστε ηθικά δίπλα Σας,
για όποια συμβολή μας στην πνευματική ανάσταση της κοινωνίας μας, από την κρίση
των αρχών και αξιών του Χριστού μας, από την κρίση των θεσμών, της τιμιότητας &
διαφάνειας, για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου, για σεβασμό στο “ράσο”.
5. Η ανάπτυξη «του τριμμένου ράσου». Με παρρησία, αναγνωρίζουμε τη διαχρονική
προσφορά του φτωχού «τριμμένου ράσου», το «χτύπημα της καμπάνας», στις
ισχυρές αξίες της παράδοσης & στην ανάπτυξη των χωριών μας, που είναι
πολλαπλάσια αυτής που κατάφερε η ισχυρή & «διεφθαρμένη» πολιτεία (της μίζας και
της διαφθοράς), με την κρατικοδίαιτη & «μη βιώσιμη» οικονομία (που έφερε την
ανεργία και τη φτώχεια), δηλ. η ανάπτυξη 10ετιών που καταφέραμε όλοι εμείς οι
ισχυροί μηχανισμοί σε χρήμα & υπαλλήλους (βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι),
υπολείπεται αυτής του φτωχού «τριμμένου ράσου». Σε κάθε Αγραφοχώρι μας το 80%
των επισκεπτών προκύπτει από τις θείες λειτουργίες & τις τοπικές γιορτές. Πατριώτες
μου, φανταστείτε το χωριό σας χωρίς τον θεσμό «παππάς».
6. Ο θρησκευτικός τουρισμός (προσκυνηματικός, τελετών, μυστηρίων,..) υπάρχει ήδη. Έχει
προτεραιότητα & μπορεί να αναπτυχθεί, με δίκτυα «Εκκλησίες Αγράφων- Εκκλησίες
Πόλεων- ΜΜΕ- το Κοινωνικό κεφάλαιο -Δήμος Αγράφων», προσέλευση πιστών, τέλεση
μυστηρίων ετεροδημότες & φίλοι Αγράφων, τουρίστες,…. Μικρογραφία του θρησκευτικού
τουρισμού με ξενώνα (που θα κάναμε το 2003 - 2007 στην Αγία Παρασκευή Βραγγιανών)
είναι ο γέροντας παππαΠάνος με τον μικρό ξενώνα της Παναγίας στο Βαλάρι. Ο Δήμος
μας μπορεί να κάνει σήμερα, έχει εγγύηση τη δύναμη του θρησκευτικού συναισθήματος,
το Ελληνομουσείο Αγράφων, τα 9 ματαβυζαντινά μνημεία στον πρώην Δήμο (που
σώσαμε), τα 10 μνημεία των άλλων Δ.Ε, αλλά προϋποθέσεις τίμιοι, ικανοί, εργατικοί,
όραμα τον αγρ(αφ)οτουρισμό (= ηθική, υποδομές, επισκέπτες, τοπικά αγαθά, προβολή).
7. Σεβασμιότατε, έρχεστε στη «Χώρα» Ευρυτανία των 12 χιλ. μόνιμων κατοίκων. Οι απλοί
πατριώτες μου «όμορφος κόσμος ηθικός, αγγελικά πλασμένος,…». Είναι; αν ζούσε
σήμερα ο Σολωμός τι θα έλεγε !;!; Όμως, πολλοί από εμάς «η εξουσία στην κοινωνία
μας» φαρισαϊσμός, αυλοκόλακες, δουλικότητα, υποκρισία, δήθεν πολιτικές κόντρες.
Αυτοδιοικητικο-πολιτικό σύστημα διαπλοκής από 10ετίες. Πολλοί αιρετοί & υπάλληλοι (&
εργολάβοι) «έστησαν» εξουσία & έλεγχο των πάντων (= ξεπεσμός), «με πιασμένα τα
περάσματα» ως, λειτουργούς δημοσίου, παραπλάνηση της Δικαιοσύνης, ψευτομάρτυρες,
αλληλέγγυοι διαφθοράς, δ/ντές υπηρεσιών, ταμιακές υπηρεσίες, δημοτικές επιτροπές,
κάθε επιτροπές, μέχρι εκκλησιαστικές επιτροπές. Τα αιρετο-εργολαβικά συμφέροντα
συνεχίζουν στην τρελή χαρά, αλλά έχασαν το μέτρο & την ηθική. [νέα παραδείγματα:
Φεβρ 2016, υπόδειξη στην Ιερά Σύνοδο για Μητροπολίτη στη χώρα τους (Σας ζητάμε
συγνώμη ως απόλυτη πλειοψηφία των Αγράφων). Μαρτ 2016, εναγώνια προσπάθεια του
δημάρχου στο δημ.συμβούλιο να καλύψει απόπειρες κλοπής δημοσίου χρήματος το 2010
και μηχανικό που ανέντιμα υπέγραφε …«χωρίς έλεγχο» (ενώ ο δήμαρχος γνωρίζει καλά
100δες). κ.ά]. Όρκος «τιμίων» αιρετών «Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον βαλέτω».
8. Αιτία της 3πλής κρίσης είναι μόνο η διαφθορά. Σεβασμιότατε, 10δες χρόνια τα λέμε
«στου κουφού την πόρτα….». Δυστυχώς ζούμε σε 3πλή κρίση, πνευματική, πολιτική,
οικονομική, που προκάλεσε από 10ετίες το αποτυχημένο πολιτικό σύστημα, με στόχο
του & εργαλείο του μαζί «το δημόσιο χρήμα, ξέφραγο αμπέλι, μπέστε σκύλοι ..».
Αλληλέγγυοι διαφθοράς αιρετοί, παράγοντες & παραγοντίσκοι. Ο κλέφτης= μάγκας, ο
τίμιος βλάκας. Γι αυτό η κοινωνία & η οικονομία έγιναν παρανάλωμα της διαφθοράς &
της διαπλοκής, ως: α) διεφθαρμένοι & αντιπαραγωγικοί τομείς δημόσιος & ιδιωτικός,
β) υπερχρέωση κράτους και ιδιωτών, γ) 70% ξένα προϊόντα. Από συνθήκη Μάαστριχτ
1/1/1993 η παραγωγική βάση κατέρρευσε (κυρίως η παραγωγή, μετά το εμπόριο),
δεν παράγουμε πλούτο, επομένως δεν προκύπτουν δημόσια έσοδα,.. «το τέλος μας».
9. Ελπίδα οι αιρετοί που δρούν « επί τον τύπον των ήλων ». Μονάχα ο εσαεί έλεγχος του
χρήματος & διαφάνεια μπορούν να σώσουν την Ελλάδα. «Μονάχα το Ευαγγέλιο μπορεί
να σώσει την Ελλάδα», (Αδαμ. Κοραής). «Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των ώρισαν
και φυλάγουν Θερμοπύλες», (Καβάφης). «Ο σιωπών δοκεί συναινείν», (ρωμαϊκό δίκαιο).
«Δεν έχω το δικαίωμα να σιωπήσω... ή να ανέχομαι όσα συμβαίνουν», (Αριστ. Μάνεσης).
10.Η ανάσταση & η σωτηρία της κοινωνίας μας (πνευματική, πολιτική, οικονομική), θα
προκύψει, 1
ον
κυρίως από τον αυστηρό έλεγχο του δημοσ. χρήματος (το «διαύγεια»
είναι λίγο, με δημόσια διαφάνεια π.χ 6μηνιαίο αναλυτικό πίνακα των πληρωμών κάθε
δήμου, Νομαρχίας, ΝΠΔΔ, ...). Αμέσως θα προκύψει αποθάρρυνση των ανέντιμων &
ανίκανων & ενθάρρυνση τίμιων & ικανών. Μόνο έτσι θα αυτοκαθαρισθούν οι
δημόσιοι φορείς. «Ο διάβολος φοβάται το λιβάνι, ο φουκαράς κλέφτης τη διαφάνεια».
2
ον
η Ελλάδα έζησε & έγινε ισχυρή με «το αλέτρι, την κλίτσα & τη βάρκα» & ενοικ/μενα
δωμάτια από 1980. Σε 20ετία, θα σωθεί ξανά με «τρακτέρ, μονάδα, καράβι, ξενώνας».
Αν δεν τα καταφέρουμε, σωτηρία η δραχμή, θα έρθει μόνη της (θα την φέρει η αγορά).
11.Παράκληση όλων μας Στον Μακαριότατο Α ρχιεπίσκοπο κκ Ιερώνυμο, σε Ιερά Σύνοδο,
σε Μητροπόλεις, να προπαγανδίζουν & να απαιτούν από το Κράτος αυστηρούς κανόνες
στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος & των δημοσίων υποθέσεων, να θεσπισθούν
αυστηροί κανόνες για αγίους (τίμιοι) και διαβόλους (κλέφτες) με τιμωρησία. Μακάρι
να θεσπίζονταν «θρησκευτικός όρκος σε κάθε συναλλαγή, ταμιακή & διοικητική».
Πατριώτες! «η αλήθεια & η τιμιότητα είναι ευλογίες, το ψέμα & η διαφθορά κατάρες».
12.Υποκλινόμαστε στις αλήθειες της Παλαιάς & Καινής Διαθήκης, στη μόνη αλήθεια, το
Χριστό μας, ο μεγαλύτερος επαναστάτης του κόσμου με το ισχυρότερο όπλο
«αγάπη», που τα τότε αυτοδιοικητικο -πολιτικά συμφέροντα τον σταύρωσαν
(πλουτισμός, σκλαβιά, ισότητα). Από τότε -σήμερα τα συμφέροντα (μεγάλα, μικρά) «οι
λύκοι», με υποκρισία «μορφής προβάτου» Τον λιβανίζουν και Τον χρησιμοποιούν.
13.«Όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού,
και ακολουθείτω μοι». Αιρετοί, αντί του σταυρού, τη διαφθορά. Φε , λλάς , (Ξενοφών).
14.«Πού να σε κρύψω, γιόκα μου, να μη σε φτάνουν οι κακοί; , Χίλιες φορές να
γεννηθείς, τόσες θα σε σταυρώσουν», (οι πόνοι της Παναγιάς, Βάρναλης, 1922).
15.«Πάντα στον κόσμο θα ρχεται Παρασκευή Μεγάλη & κάποιος θα σταυρώνεται για να
σωθούν οι άλλοι», (Γκάτσος). Καλό Πάσχα & πνευματική Ανάσταση της κοινωνίας.
16.Άξιε Σεβασμιότατε κ.κ. Γεώργιε, υποκλινόμαστε στο πνευματικό Σας μεγαλείο.
« ντεινε πό τ ς σήμερον καί κατευοδο καί ρχιεράτευε. Ε ησαν τά τη σου πολλά,
ρχιερατεία σου ε δόκιμος καί διακονία σου καλλίκαρπος. ξιος». –Άγραφα.