Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Μήνυμα Θ.Κατσιάδα για το εκλογικό αποτέλεσμα Αγραφων


Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τις συνδημότισσες και τους συνδημότες μου που με την ψήφο τους με τίμησαν και με ανέδειξαν 1ο Δημοτικό Σύμβουλο στον Δήμο Απεραντίων και 2ο στο σύνολο του Δήμου Αγράφων!
Χαίρομαι ιδιαίτερα καθώς αισθάνομαι πως η προσπάθειά μου όλα αυτά τα χρόνια να αρθρώσω έναν λόγο καθαρό σεβόμενος πρωτίστως τα δικαιώματα όλων των Αγραφιωτών , αποδείχθηκε μέσω της δικής σας ανταπόκρισης, μια καλή επιλογή. Η επομένη των εκλογών οφείλει να επισφραγίζεται με έργα. Στόχος μου λοιπόν είναι να δικαιώσω την κάλπη με πράξεις, τιμώντας την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου. Με την υποστήριξή σας εμψυχώσατε το όραμά μου. 
Ακόμη θα ήθελα να συγχαρώ όλους όσους συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο του κ. Μπαμπαλή και να ευχηθώ σε όσους εκλέχθηκαν καλή συνεργασία και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που μας εμπιστεύτηκαν 5500 άνθρωποι με την ψήφο τους.