Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Αγγελική Σκοτίδα Η όποια στήριξή σας τόσο στο συνδιασμό μας όσο και στο πρόσωπό μου , θα ήταν πολύτιμη.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
• Περιγράψτε μας ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σας που δεν το έχουν οι άλλοι υποψήφιοι.
Δεν μπορώ να γνωρίζω τα χαρακτηριστικά όλων των συνυποψήφιων μου και δεν θα ήθελα να αδικήσω κάποιον... Τα δικά μου χαρακτηριστικά που εγώ γνωρίζω για μένα ότι έχω, είναι διάθεση μεγάλη για ό,τι αναλαμβάνω να το φέρνω εις πέρας , είμαι εργασιομανής σε σημείο που κάποιες φορές νιώθω ότι το παρακάνω, επιδιώκω να βρίσκω λύσεις εκεί που ίσως άλλοι απογοητεύονται, με γεμίζει να ασχολούμαι με τα κοινά όχι για λόγους οικονομικούς σαφώς, αλλά επειδή είμαι της προσφοράς και του εθελοντισμού, και ό,τι κάνω το κάνω διότι το νιώθω, με ενδιαφέρει και εκτιμώ ότι πρέπει να μετέχουμε στα κοινά όσο πιο πολλοί γίνεται, για να περνούμε τη καθημερινότητα στα χέρια μας ...
• Έχετε κάποια επαγγελματική ενασχόληση και εμπειρία και πως μπορείτε να προσφέρετε μέσω αυτής στην Περιφέρεια όπου πολιτεύεστε;

Είμαι δημόσιος υπάλληλος, όμως η εμπειρία που έχω αποκτήσει διότι όπως σας είπα , με ό,τι και να ασχοληθώ το κάνω με μεράκι. Η επαφή μου με τους πολίτες όλα αυτά τα χρόνια, και τα κοινά προβλήματα που διαπιστώνει κάποιος ότι υπάρχουν , σου δίνουν άλλη ώθηση ώστε να θες να προσφέρεις ακόμα πιο πολύ ...
• Ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα τρία σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η Περιφέρειά σας;
Εκτίμησή μου είναι , ότι τα θέματα ασφάλειας στην καθημερινότητα, τα θέματα ανάπτυξης περισσότερου κοινωνικού προσώπου από την Περιφέρεια, μέσω μεγαλύτερης επιρροής μας στους Δήμους της, αλλά και ο εξορθολογσμών των οικονομικών των Δήμων, και όσων από αυτά συνεπάγονται, είναι σήμερα τα μεγαλύτερα προβλήματά μας.
• Με δεδομένο ότι οι περισσότερες περιφέρειες παρουσιάζουν οικονομικά ανοίγματα και σε αρκετές περιπτώσεις υπέρογκα χρέη, και με δεδομένη την χαμηλή απορρόφηση του ΕΣΠΑ εσείς που θα βρείτε τα χρήματα για να αναπτύξετε το πλάνο που έχετε για την περιοχή σας;
Η Περιφέρεια όπως γνωρίζετε τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα ευρύ πεδίο απορρόφησης κοινοτικών πόρων. Ήδη η δουλειά που γίνεται είναι πολύ καλή , φαίνεται από όσους δήμους ξέρουν να κάνουν χρήση αυτών, αλλά ευελπιστούμε και σε ένα ταμείο αποταμιευτικό για όσες ανάγκες προκύπτουν... Πρέπει να αλλάξουν πολλά στο τρόπο που σκέφτονται όσοι ασχολούνται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα τους Δήμους.. Όλα είναι θέματα νοοτροπίας, εμπειρίας και εκσυγχρονισμού .
• Έχετε ξανασχοληθεί στο παρελθόν με την τοπική αυτοδιοίκηση και τα κοινά και αν ναι, πείτε μας τρία πράγματα που έχετε κάνει ; Αν όχι, τότε πείτε μας για ποιο λόγο αποφασίσατε να ασχοληθείτε;
Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολήθηκα πολύ έντονα στον Δήμο της Αθήνας, και είμαι Γραμματέας της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής της 7ης Δημοτικής κοινότητας του Δήμου Αθηναίων και ασχολήθηκα ενεργά με τον Σύλλογό του τόπου καταγωγής μου την Βράχα Ευρυτανίας ήμουν ταμίας και τώρα μέλος και είμαι Πρόεδρος την Ενωση των Απανταχού Ευρυτανισσών για την «Αειφόρο Ανάπτυξη της Ευρυτανίας» διότι δεν πρέπει να λησμονάμε τις ρίζες μας,
• Βαθμολογείστε τις παρακάτω προτεραιότητες που θα βάζατε από το 1 μέχρι το 10 αν εκλεγείτε και αιτιολογείστε τις δύο πρώτες που θα επιλέξετε ως σημαντικές:
Αξιοκρατία:9
Διαφάνεια:10
Κακοδιαχείριση:8
Κοινωνικές Δομές:10
Πλάνο Ανάπτυξης:10
Αθλητισμός: 8
Νεολαία: 10
Περιφερειακά Έργα:10
Σημαντικό για μένα είναι η διαφάνεια σε ό,τι πραγματοποιείται, (διαγωνισμοί για έργα, ΕΣΠΑ, κ.α) αλλά και η ανάπτυξη των κοινωνικών δομών, ιδιαίτερα στην σημερινή εποχή...
• Ποιο είναι το πλάνο παρέμβασης της παράταξής σας για την αντιμετώπιση ζητημάτων όπως η φτώχεια, η ανεργία, οι ελλείψεις στο κοινωνικό κράτος και στη δημόσια υγεία;
Θα σας παραπέμψω στο πρόγραμμα του Γιάννη Σγουρού , το τυπωμένο πια, διότι δεν ξεκινάμε τώρα την όποια προσπάθεια.. Έχει ξεκινήσει από την προηγούμενη φορά και έχει μέλλον.. Σημαντική παράμετρος φυσικά είναι η στήριξη των ανέργων μέσα και από προγράμματα αλλά και από δουλειές που μπορεί να βρεθούν για εκείνους και μέσω ΟΑΕΔ αλλά και μέσω μια ς καταγραφής αναγκών της αγοράς εργασίας στην Περιφέρεια.. Στήριξη επίσης μέσω προνομιακών επιδομάτων ή και απαλλαγή η και μείωση φόρων και στους πολύτεκνους, στις μονογονεικές οικογένειες αλλά και στα άτομα με Ιδιαιτερότητες. , Ενίσχυση από την περιφέρεια μας στα Δημοτικά ή κοινοτικά ιατρεία. Πλήρης συμπαράσταση σε ό,τι χρειάζονται.
• Έχετε κάποιο πλάνο υποβολής έργων για την περιφέρειά σας έτοιμο και ολοκληρωμένο με αναλογιστικές μελέτες ή θα το καταρτίσετε αφού εκλεγείτε;
Όπως αντιλαμβάνεσθε , αν δεν εκλεγώ , να μπορέσω να έχω πρόσβαση στις ήδη υπάρχουσες ή και δρομολογημένες μελέτες, δεν είναι δυνατόν να ασχοληθώ εμπεριστατωμένα με κάτι τέτοιο. Θα ήμουν αφελής αν το δοκίμαζα , χωρίς να έχω τα στοιχεία που απαιτούνται. 
• Πιστεύετε ότι οι πολίτες πρέπει να έχουν ρόλο και λόγο στη λήψη των αποφάσεων που παίρνει η τοπική αυτοδιοίκηση; Αν ναι, πώς το έχετε φανταστεί;
Είμαι υπέρ της συμμετοχικής δημοκρατίας , γεγονός που κάνει τον καθέν από μας να είναι και πιο υπεύθυνος και συνυπεύθυνος με τους πολίτες μας.. Παλιά είχαμε τα συνοικιακά συμβούλια, θεσμός που είχε στην αρχή του βοηθήσει αρκετά.. Πιστεύω ότι θα πρέπει οι πολίτες να εκπροσωπούνται και μέσα από συλλόγους , να υπάρχει η ώρα του Δημάρχου, μια φορά το μήνα στα συμβούλια που κάνουμε, ώστε να υπάρχει αποκλειστική παρουσία των αντιπροσωπειών των δημοτών του δήμου και του δημάρχου τους για συζήτηση των θεμάτων που τους απασχολεί....
• Κοιτώντας στα μάτια έναν άνεργο συμπολίτη σας τι θα του λέγατε (σε πρώτο ενικό) για να τον πείσετε να σας ψηφίσει;
Ότι «δεν μπορώ να σου υποσχεθώ τίποτα παραπάνω εκτός από προσπάθεια και κοινό αγώνα για να καταφέρουμε να αλλάξουμε την άσχημη κατάσταση που βρισκόμαστε. Χρειάζομαι την εμπιστοσύνη σου όμως την οποία και θα τη χτίσουμε μεταξύ μας, και αυτό θα γίνει μόνο αν μου δώσεις μια ευκαιρία. Υποσχέσεις δεν υπάρχουν, διότι θα σε κορόιδευα».
Επικοινωνώ μαζί σας με αυτές τις κάρτες και με τα κοινωνικά μέσα(social media ) για να σας κάνω γνωστή την υποψηφιότητα μου ως Περιφερική Σύμβουλος στον Βόρειο τομέα Αττικής με τον συνδυασμό ΑΤΤΙΚΗ Γιάννη Σγουρό μόνο με έργo . Όσοι από τους φίλους φίλες έχουν την καλοσύνη να βοηθήσουν την προεκλογική μου εκστρατεία ας τις διαδώσουν στους φίλους και αυτοί στους φίλους τους,
Η όποια στήριξή σας τόσο στο συνδιασμό μας όσο και στο πρόσωπό μου , θα ήταν πολύτιμη. 
Σας ευχαριστώ πολύ 

Με εκτίμηση