Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Άστραψε και βρόντηξε ξανα η Κλεάνθη Φουρλίγκα



  • Απάντηση στον κ. Τάτση και στους εκλεκτούς συνεργάτες του για όσα δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Ευρυτανικά Νέα που κάνει λόγο για ανταρσία και συντονισμένη επίθεση εκ των έσω με ενορχηστρωτή τον κ. Δ. Τσιαμάκη.

    Το πρόσωπό μου και το ιστορικό μου είναι ηλίου φαεινότερο ότι συνδεόταν (σε αδελφικό επίπεδο) με τον ίδιο τον κ. Τάτση και όχι με τον κ. Τσιαμάκη. Οφείλω να ενημερώσω πως θεωρώ τον εαυτό μου άξιο και ικανό να πάρει αποφάσεις και να κάνει πράξεις. Δεν είμαι υποχείριο κανενός και δεν χρειάζομαι υποστυλώματα. Πιστεύω όμως ότι ο κ. Τάτσης κρίνει από τον εαυτό του διότι χρόνια τώρα όταν ήθελε να κάνει δηλώσεις, να απαντήσει, ή να συντάξει τα προεκλογικά του κείμενα λόγω αδυναμίας σύνταξης κειμένου ανέτρεχε αμέσως σε έμενα και αυτό θα πρέπει να το θυμούνται και οι συνεργάτες του. Δεν είναι ντροπή λοιπόν τώρα να ισχυρίζεται μέσω συνεργατών του πως πίσω από έμενα κρύβονται άλλοι οι οποίοι με συμβουλεύουν και μου υποδεικνύουν τι; Ότι απαγορεύεται να γίνονται οικονομικές επιτροπές εν αγνοία των μελών της; Ότι απαγορεύεται να γίνονται τηλεφωνικά συμβούλια και μάλιστα εν αγνοία του πρόεδρου του Δ.Σ.; Δεν φταίει κ. Τάτση ούτε η κ. Φουρλίγκα ούτε ο κ. Μιχόπουλος ούτε ο κ. Μπαμπαλής ούτε ο κ. Κατσιάδας ούτε ο κ. Τσιαμάκης. Φταίτε εσείς που ενώ τα χρήματα υπήρχαν από το Δεκέμβριο του 2011 στο ταμείο του Δήμου εσείς και οι συνεργάτες σας συντάξατε καθυστερημένα τον προϋπολογισμό και εν συνεχεία κάνατε λανθασμένη αναμόρφωση τον ΙΟΥΛΙΟ με αποτέλεσμα ορθώς να τον ακυρώσει η περιφέρεια. Βρισκόμαστε στο Σεπτέμβριο κ. Τάτση και ακόμη περιμένουμε το αποτέλεσμα της ένστασης που και αυτή στο παρά πέντε την υποβάλλατε!!! Πείτε επί τέλους την αλήθεια και εσείς και οι συνεργάτες σας στους δημότες πως ο μοναδικός λόγος που υπολειτουργεί ο Δήμος μας και δεν πληρώνονται οι δημότες μας είναι η ανικανότητα σας και μην κρύβεστε πίσω από ανθρώπους που δεν φέρουν καμία ευθύνη και κυριότερα μην είστε ΑΓΝΟΜΩΝ . Θυμηθείτε ότι και στον προϋπολογισμό και στην αναμόρφωση του τόσο εγώ όσο και οι άλλοι συνάδελφοι σας στηρίξαμε υπέρ του δέοντος. Ίσως θα πρέπει να ανατρέξετε, κ. Τάτση σε παλαιότερη δημοσίευση μου και να λάβετε υπόψη σας την αναφορά μου στο φάντασμα που βρίσκεται δίπλα σας και τότε ίσως καταλάβετε ποιοι σας πλήττουν εκ των έσω πραγματικά και ποιοι υπονομεύουν τη θέση σας. Το μοναδικό άλλοθι που σας δίνω και σέβομαι είναι το τόσο ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα υγείας που επικαλείστε άλλα και σε αυτή την περίπτωση η γνώμη μου είναι να δώσετε μεγάλη έμφαση στο πρόβλημα σας, να αφεθείτε στα χέρια των ειδικών και αν δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε στα καθήκοντά σας ως δήμαρχος να παραιτηθείτε . Όσον αφορά τις κακοήθεις σε προσωπικό επίπεδο επιθέσεις που δέχομαι θα επανέλθω στο μέλλον με δήλωση μου και θα αποκαλύψω βάσει στοιχείων ποιοι πραγματικά πλήττουν πολιτικά και ποιον.

    ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΚΛΕΑΝΘΗ ΦΟΥΡΛΙΓΚΑ