Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΕΜΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ Κ. ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ


ΑΓΡΑΦΑ 10/09/12


ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ                                             
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΡΑΦΩΝ






Αγαπητοί συνδημότες,

Στις 28/8/12 έδωσα στη δημοσιότητα την από 21/8/12 καταγγελία μου προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Ευρυτανίας και σε υστερόγραφο αυτής προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σχολίασα ότι δεν καταλαβαίνω το ρόλο της εφημερίδας Ευρυτανικός Παλμός. Τοποθετήθηκα κατά αυτόν τον τρόπο γιατί, ενώ είχα στείλει μέσω e-mail την καταγγελία μου στην εφημερίδα, με λύπη μου διαπίστωσα ότι δε δημοσιεύθηκε και αντιθέτως γράφτηκε ότι τα βρήκα με τον κ. Τάτση και το θέμα θεωρήθηκε λήξαν, πράγμα το οποίο κατηγορηματικά διαψεύδω.

 Οι λόγοι που με ανάγκασαν να συντάξω υστερόγραφο είναι πρώτα η παραποίηση της αλήθειας (άγνωστο ποιος την επινόησε) και δεύτερον ότι στις 26/08/12 συναντήθηκα με τη Δημοτική Σύμβουλο (συνάδελφο), εκδότρια- διευθύντρια του Ευρυτανικού Παλμού κα. Β. Φεγγούλη, παρουσία δυο Δημοτικών Συμβούλων, ενός Προέδρου Κοινότητος και ενός Ιερέα. Μιλήσαμε για την καταγγελία μου στην Περιφέρεια ( η κα. Φεγγούλη, κατά ομολογία της, ήταν γνώστης αυτής), τους διάβασα απόσπασμα καθώς και τον Αριθμό Πρωτοκόλλου από την Περιφέρεια. Είπα επίσης πως θα καταφύγω και στον τοπικό τύπο. Η κα. Φεγγούλη τότε συνηγορούσε στα όσα καταγγέλλω λέγοντάς μου πως έχω απόλυτο δίκιο και μου ζήτησε να αποστείλω στην εφημερίδα Ε.Π. την καταγγελία και μάλιστα να τη δημοσιεύσει ως πρωτοσέλιδο. Την επομένη, 27/8/12, συναντήθηκα στο Καρπενήσι με την κα. Φεγγούλη και εκεί επιβεβαιώσαμε το χρόνο και τον τρόπο αποστολής της καταγγελίας μου προς την εφημερίδα. Πράγματι, το πρωί της Τρίτης 28/8/12, την απέστειλα μέσω e-mail και με πληροφόρησε τηλεφωνικά η ίδια ότι την έλαβε και ότι θα δημοσιευόταν την επομένη ως πρωτοσέλιδο.
Άραγε εσείς κ. Κολλημένε, ως ιδιοκτήτης του Ε.Π. δε συνεργάζεστε κατάλληλα με την εκδότρια-διευθύντρια; Αν όχι, τότε σίγουρα έχετε εσωτερικό πρόβλημα για το οποίο πρέπει να αναζητήσετε άμεσα τη λύση του προκειμένου να μην εκτίθεστε. Στη περίπτωση όμως που ήσασταν ενήμερος για τα παραπάνω τότε αν μη τι άλλο είναι εμφανής ο ρόλος που διαδραματίζετε στην εξέλιξη  των γεγονότων.
Σε ό,τι αφορά τους υπαινιγμούς και τις υποδείξεις που μου απευθύνετε, έχω αναφερθεί ήδη στην καταγγελία μου λέγοντας ότι η παραίτηση θα ήταν η εύκολη λύση. Εγώ όμως ενεργώ σύμφωνα με τη βούληση των συνδημοτών μου, οι οποίοι με επέλεξαν να τους υπηρετώ. Πιθανόν, εάν ήσασταν εσείς ή κάποιος άλλος στη θέση μου να ακολουθούσατε την εύκολη αυτή λύση. Όμως, ο τόπος μας έχει ανάγκη από θαρραλέους και όχι από θρασύδειλους.
Οι αποδείξεις που χρειάζεστε για να πιστοποιηθούν οι καταγγελίες μου είναι οι μαρτυρίες των δημοτών, η δυσλειτουργία του δήμου και επιπλέον προστίθεται και η δική σας μαρτυρία ότι αυτά που καταγγέλλω είναι γνωστά σε όλους. Για εσάς, βέβαια, όποιος καταγγέλλει την κακή λειτουργία μιας τοπικής αυτοδιοίκησης είτε θα πρέπει να παραιτηθεί είτε σίγουρα καιροφυλακτεί τη θέση του Δημάρχου. Για εμένα όμως που έχω μάθει να σέβομαι τον κάθε δημότη, θεωρώ υποχρέωσή μου να τον τιμώ και να τον υπερασπίζομαι από όποια θέση και αν βρίσκομαι, εν προκειμένω του αντιδημάρχου.
Δεν θα παραλείψω να απαντήσω στην αναφορά σας για τα πεπραγμένα μου στον Καποδιστριακό όσο και στον Καλλικρατικό  Δήμο Αγράφων. Η ιστορία μάς έχει αποδείξει πως τα πεπραγμένα μου διακρίνονται από ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ. Συνεπώς, διαβάζοντας όλοι οι αναγνώστες, κ. Κολλημένε, την απάντησή σας καταλαβαίνουν ότι πιο πολύ ενεργήσατε σαν Καλός Σαμαρείτης να υπερασπιστείτε την καρέκλα του δημάρχου παρά την εφημερίδα σας.
ΠΟΙΟΣ κ. ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ ΕΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΕΞΙΛΕΩΣΗ,  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΑ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την φιλοξενία,
Ευθύμιος Μιχόπουλος,
Αντιδήμαρχος Αγράφων