Ο ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ

Ο  ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ
radiovoylpi.listen2myradio.com

Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Τροφές πολύτιμες....γνωρίζουμε τι μας προσφέρουν;

Η ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της υγιεινής ζωής για τον καθένα, αλλά η υγιεινή διατροφή μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα μερικές φορές, ανάλογα με το φύλο σας. Αν και υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα θα πρέπει όλοι να τρώνε περισσότερο, οι άνδρες και οι γυναίκες έχουν επίσης τις δικές τους διατροφικές απαιτήσεις, καθώς και τη δική του μοναδική ανησυχίες τους για την υγεία. Εδώ είναι τα τρόφιμα δέκα όλοι οι άντρες πρέπει να τρώνε.
1) Μπρόκολο
Μπρόκολο - μαζί με άλλα σταυρανθή λαχανικά όπως το λάχανο και τα λαχανάκια - περιέχει μια ισχυρή ενάντια στον καρκίνο, χημικών, sulphoraphane, η οποία έρευνες έχουν υποδείξει ότι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο των ανδρών να αναπτύξουν καρκίνο της ουροδόχου κύστης (καρκίνος συχνότερα πλήττουν τις γυναίκες από τους άνδρες), ο καρκίνος του προστάτη και του παχέος εντέρου .
2) Τα στρείδια
Τα στρείδια είναι η υψηλότερη φυσική πηγή ψευδαργύρου? Αποτελεί ουσιώδη προϋπόθεση για τη γονιμότητα των ανδρών και τη σεξουαλική υγεία. Ψευδάργυρος όχι μόνο βοηθά στη διατήρηση υγιών επίπεδα τεστοστερόνης στους άνδρες, αλλά είναι απαραίτητη για την υγιή παραγωγή σπέρματος. Στην κορυφή αυτής, η ανεπάρκεια ψευδαργύρου μπορεί να ευθύνεται για την τριχόπτωση στους άνδρες, έτσι αυξημένη πρόσληψη μπορούν να επωφεληθούν εμφάνιση των ανδρών καθώς και την υγεία.
3) Ντομάτες
Οι ντομάτες είναι πιθανόν ένας από τους καλύτερους "superfoods" γύρω, και το δημοφιλές φρούτο έχει ιδιαίτερα οφέλη για τους άνδρες. Μελέτες έχουν δείξει ότι το λυκοπένιο που βρέθηκαν στις ντομάτες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου, μειώνουν τη χοληστερόλη και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου? Η κύρια αιτία θανάτου στους άνδρες. Η έρευνα έχει επίσης δείξει ότι οι άνδρες που συχνά τρώτε τροφές πλούσιες σε λυκοπένιο μπορεί να μειώσει δραστικά τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη.
4) Τα αυγά
Για τους άνδρες που πάσχουν από τριχόπτωση, τα αυγά μπορεί επίσης να παρέχει την τέλεια λύση. Τα αυγά είναι μια άριστη πηγή πρωτεΐνης, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη των μαλλιών, καθώς είναι πλούσια σε βιοτίνη (βιταμίνη Β7). Κρόκοι αυγών είναι επίσης μια καλή πηγή σιδήρου, η οποία μερικές μελέτες έχουν δείξει μπορούν να αμβλύνουν την απώλεια τρίχας, η οποία μπορεί να προκληθεί από αναιμία.
5) χυμό ροδιού
Ρόδια είναι γεμάτη με βιταμίνες αντιοξειδωτικά, και τα μέταλλα, και η έρευνα έχει προτείνει ότι η κατανάλωση του χυμού αυτού του "superfood" μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης - η οποία μπορεί να είναι υψηλή σε πολλούς άνδρες από την ηλικία των 20 ετών - και την πρόληψη της υπέρτασης. Μια μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η κατανάλωση μόνο ένα 8 ουγκιά ποτήρι χυμό ροδιού καθημερινά θα μπορούσε δραματικά επιβραδύνει την πρόοδο του καρκίνου του προστάτη.
6) Σκόρδα
Το σκόρδο είναι γνωστό για την ενίσχυση της υγεία της καρδιάς, καθώς και μια μελέτη για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης σκόρδου για τα αρσενικά έδειξε ότι η τακτική κατανάλωση σκόρδου θα μπορούσαν να βοηθήσουν τα επίπεδα χοληστερόλης χαμηλότερο των ανδρών. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύονται στην Επιθεώρηση του Εθνικού Ιδρύματος Καρκίνου προτείνει ότι τακτικά τρώγοντας σκόρδο και τα κρεμμύδια μπορούν να βοηθήσουν τον κίνδυνο χαμηλότερο των ανδρών ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη.
7) Σολομός
Σολομός δεν είναι μόνο μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι μια άριστη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση πολλών από τις πλέον συνηθισμένα παράπονα για την υγεία των ανδρών. Οι Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν συνδεθεί με μειωμένα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης και μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών, όπως καρδιοπάθεια, καρκίνο του παχέος εντέρου, του προστάτη και την κατάθλιψη.
8) Ολόκληροι κόκκοι
Ολόκληρα τα σιτάρια είναι μεγάλα για την υγεία μας χάρη σε υψηλά επίπεδα τους σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες. Τα περισσότερα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως καφέ ρύζι και βρώμη, είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνες Β, οι οποίες είναι καλές για γενική ευημερία και μπορεί επίσης να βοηθήσει να ανακουφίσει την κατάθλιψη. Μεμονωμένες βιταμίνες Β μπορεί επίσης να ωφελήσει ανδρική υγεία με διάφορους τρόπους. Μελέτες έχουν δείξει ότι το φυλλικό οξύ (βιταμίνη Β9) μπορεί να κρατήσει το σπέρμα υγιές, ενώ η βιοτίνη (Β7) μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια μαλλιών. Silica, επίσης παρούσα σε δημητριακά ολικής αλέσεως, θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει με την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.
πηγή:realbuzz.comhttp://vulpinews.blogspot.com/
Δεμένα" τα χέρια των δημάρχων. Απαγορεύονται νέες προσλήψεις Εκτύπωση E-mail
  
Εγκύκλιος του υπουργείου εσωτερικών δένει τα χέρια των δημάρχων όλης της χώρας αφού τους περιορίζεί τις προσλήψεις εποχικού προσωπικού ή προσωπικού με συμβάσεις ορισμένου χρόνου κατά 15 τοις εκατό τουλάχιστον.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Λαμίας Γιώργο Κοτρωνιά τόσο ο ίδιος όσο και η πλειοψηφία των συναδέλφων του δεν μπορούν να λειτουργήσουν τους δήμους υπό το νέο καθεστώς, την ώρα που λόγω του Καλλικράτη οι ανάγκες έχουν αυξηθεί. Παράλληλα επισημαίνει πως δεν μπορούν να βοηθήσουν δημότες τους να απαλλαγούν από την ανεργία προσφέροντας τους έστω εποχική εργασίαhttp://www.lamiastar.gr/

Τα πάντα για την αερόβια άσκηση

Γιατί χρειάζεται και ποια είναι η καλύτερη µέθοδος;

Αυτές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις αυτών που γυµνάζονται ή σκοπεύουν να γυµναστούν. Ποιες είναι όµως οι απαντήσεις;

Η αερόβια προπόνηση πρέπει να αποτελεί το 50% της καθηµερινής µας άσκησης.

Σκοπός της είναι η βελτίωση του καρδιαναπνευστικού και καρδιαγγειακού συστήµατος και γενικότερα η βελτίωση της αντοχής, ενώ προάγει και την κατανάλωση λιπαρών οξέων, βοηθώντας στη µείωση του ποσοστού του λίπους στο σώµα, πάντα βέβαια σε συνδυασµό µε την κατάλληλη διατροφή.

Όσον αφορά στις δραστηριότητες που περιλαµβάνει, είναι αυτές που κινητοποιούν µεγάλες µυϊκές οµάδες, όπως το έντονο περπάτηµα, το τρέξιµο µεγάλων αποστάσεων, η ποδηλασία, το ανέβασµα σκάλας κ.ά. Όλα τα παραπάνω µπορούν να γίνουν στην ύπαιθρο ή τον κλειστό χώρο ενός κατάλληλα εξοπλισµένου γυµναστηρίου.

Η επιλογή των δραστηριοτήτων και η αερόβια µέθοδος που θα χρησιµοποιηθούν στο πρόγραµµα προπόνησης πρέπει να επιλεχθούν προσεκτικά ανάλογα µε τις ανάγκες, το επίπεδο της φυσικής κατάστασης και το στόχο του γυµναζόµενου σε συνεργασία µε τον γυµναστή.

Αυτό που είναι καλό να ξέρετε αν δεν έχετε γυµναστεί ποτέ είναι ότι η βελτίωση που παρατηρείται σε αγύµναστα άτοµα ύστερα από αερόβια προπόνηση χαµηλής έντασης 2-3 µηνών είναι περίπου της τάξης του 15%.

ΠΗΓΗ: FORMA
Σίγουρα υπάρχουν μερικές υγιεινές συνήθειες οι οποίες κάνουν ιδιαίτερα καλό τόσο στον οργανισμό σας γενικά όσο και στην ομορφιά σας. Μερικές από αυτές είναι πολύ εύκολο να τις καθιερώσετε, αρκεί να σας γίνει συνήθεια.

Τώρα το χειμώνα σίγουρα αναζητάτε ζεστά ροφήματα. Προτιμήστε τα βότανα που είναι ιδανικά για την αποτοξίνωση του οργανισμού.

Πριν από το πρωινό σας καφέ πίνετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό. Είναι ιδανικό για να καθαρίζει τον οργανισμό σας.

Προμηθεύεστε βιολογικά προϊόντα από τα ειδικά καταστήματα ή από τα super markets.Καθιερώστε το κρέας και ειδικά το κο΄κκινο.

Ένας φυσικός χυμός από καρότο, πορτοκάλι και μήλο κάθε πρωί σας εξασφαλίζει τις βιταμίνες της ημέρας.

Μπορείτε να καθιερώσετε έναν τρόπο αποτοξίνωσης σε εβδομαδιαία βάση, πίνοντας μια μέρα μόνο φυσικούς χυμούς ή τρώγοντας μόνο φρούτα ή σαλάτες.

Σημαντική βοήθεια στο σύνολο προσφέρει αναμφισβήτητα και η γυμναστική.

ΠΗΓΗ: Τηλεθεατής

                

http://www.real.gr/
http://www.real.gr/Η άνοιξη φέρνει νέο αέρα στη γκαρνταρόμπα σας. Τα βαριά ρούχα φεύγουν, τα αέρινα έρχονται, τα σκούρα χρώματα δίνουν τη θέση τους στα φωτεινά και η διάθεση σας μεγαλώνει όσο μεγαλώνει και η μέρα.

Το Vogue σας προτείνει να εναρμονίσετε τη ντουλάπα σας με την άνοιξη. Επιλέξτε ένα-δύο αξεσουάρ από τα παρακάτω, υιοθετήστε τα στο ντύσιμό σας και θα νιώσετε τον ανοιξιάτικο αέρα!

Πολύχρωμες γόβες: Αφήστε τις μαύρες και καφέ γόβες σας για το χειμώνα και προτιμήστε πιο παιχνιδιάρικες! Η μόδα προστάζει γόβες όσο πιο ψηλές μπορείτε να περπατήσετε, σε έντονα χρώματα όπως πορτοκαλί, κίτρινές, φούξια, κόκκινες, σε λουστρίνι για ακόμη περισσότερη λάμψη στο ντύσιμό σας και φυσικά peep-toe! Όσες από εσάς δυσκολεύονται με τα πολύ ψηλά τακούνια υπάρχει πάντα η chic εναλλακτική της πλατφόρμας.

Πολύχρωμα κολιέ: Ξεχάστε τα μικρά, διακριτικά κολιέ, τουλάχιστον για την Άνοιξη. Προτιμήστε τα πλούσια κολιέ, με πολύχρωμες πέτρες, διαμαντάκια ή σχέδια, vintage στιλ ή πιο μοντέρνο ανάλογα με το στιλ και τη διάθεσή σας. Τα «πλουμιστά» κολιέ βγαίνουν σε πολλά σχέδια και τιμές και σίγουρα θα βρείτε ένα που θα ανταποκρίνεται στο γούστο σας. Όποιο και να διαλέξετε θυμηθείτε ότι πρέπει να είναι πλούσιο... πολύ πλούσιο!

Χρωματιστά γυαλιά: Αν σκοπεύετε να αγοράσετε γυαλιά ηλίου για αυτή την άνοιξη ξεχάστε τα μαύρα, καφέ, χακί, μπορντό και γενικά όλα τα σκούρα χρώματα. Η τάση επιβάλλει χρώμα, πολύ χρώμα! Μεγάλα σχέδια σε πράσινο, φούξια, ελεκτρίκ, πορτοκαλί, δίνουν τόσο χρώμα και άποψη στο ντύσιμό σας.

Περάσετε αξέχαστες Απόκριες στο Καρπενήσι!


Ο Δήμος Καρπενησίου έχει οργανώσει ένα αξέχαστο τριήμερο, ιδανικό για όλους όσοι θέλουν να αποδράσουν από την καθημερινότητα και να γιορτάσουν με την αυθεντικότητα της ευρυτανικής φιλοξενίας.
Το Σάββατο 5 Μαρτίου, θα μπείτε από νωρίς στους αποκριάτικους ρυθμούς της πόλης, , ενώ το βράδυ η μουσική και ο χορός θα συνεχιστούν αμείωτα στα μπαράκια της πόλης.
Την Κυριακή της Αποκριάς απολαύστε την Αποκριάτικη Παρέλαση. Μετά το κάψιμο του Βασιλιά Καρνάβαλου, θα ξεκινήσει ένα μοναδικό street party, με τους Imam Baildi και τους Burger Project να γεμίζουν με τις μουσικές τους το κέντρο της πόλης. Ζεστό κρασί και ντόπιοι μεζέδες θα συνοδεύουν τη μουσική, δίνοντας σε όλους μπόλικη ενέργεια για χορό και αποκριάτικο ξεφάντωμα.
Την Καθαρά Δευτέρα (7 Μαρτίου), θα ανακαλύψουμε ποιός μπορεί να πετάξει ψηλότερα τον χαρταετό Λίγα μόνο χιλιόμετρα έξω από το κέντρο του Καρπενησίου, ζεστή λαγάνα, σαρακοστιανές λιχουδιές, ντόπιο κρασί θα σας περιμένουν για ένα παραδοσιακό ευρυτανικό γλέντι

Μικροπροβλήματα απο την χιονόπτωση στην Ευρυτανία

Κλειστός ο δρόμος Καρπενησίου-Φουρνά(Βράχος).Με αλυσίδες η κίνηση των οχημάτων σε πολλές περιοχές
Με τα γνωστά προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων στο Εθνικό αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο υποδέχτηκε η Ευρυτανία την εξόρμηση του χιονιά για άλλη μια φορά. Εξαιτίας των χιονοπτώσεων σε κάποιες περιοχές έχει διακοπεί η κυκλοφορία, υπήρξαν μικρής κλίμακας κατολισθήσεις,ενώ σε κάποιες άλλες περιοχές είναι απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Prasia.com έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην Επ. Ο. Καρπενησίου – Φουρνάς στη θέση «Βράχος»και να τακτά διαστήματα δίνεται στην κυκλοφορία ενώ με χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία στην Επ. Ο. Καρπενησίου – Κρικέλλου – Δομνίστας,Καρπενησίου – προς Χ/Κ,Φουρνάς – Καρδίτσας θέση «Ζαχαράκι» και στην Επ. Ο. Φουρνάς – Λαμίας, θέση «Σερμιτζέλι». http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/