Ο ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ

Ο  ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ
radiovoylpi.listen2myradio.com

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Αφανίζονται τα ελάφια στην Ελλάδα απο την λαθροθηρία


Αφανίζονται τα ελάφια στην Ελλάδα απο την λαθροθηρία
«Καλλιστώ» και WWF καταγγέλλουν πως το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση της λαθροθηρίας, καθώς ένα ελάφι μπορεί να πωληθεί έως και 1.000 ευρώ. Η συστηματική εξόντωση των κόκκινων ελαφιών συνεχίζεται। Ο τελευταίος φυσικός πληθυσμός τους στην Ελλάδα, αυτός της Ροδόπης, βρίσκεται πλέον στο χείλος του αφανισμού, καθώς ασυνείδητοι λαθροθήρες σκοτώνουν τα ελάφια και διοχετεύουν το κρέας τους στην παράνομη αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες που φτάνουν στις περιβαλλοντικές οργανώσεις, ένα ελάφι μπορεί να πωληθεί ακόμη και έναντι 1.000 ευρώ...Οπως καταγγέλλουν οι οργανώσεις «Καλλιστώ» και WWF, το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται έξαρση της λαθροθηρίας, με πιο πρόσφατο ένα περιστατικό που σημειώθηκε στις 7 Ιανουαρίου. Την ημέρα εκείνη συνελήφθη οδηγός στην Εθνική Οδό Δράμας-Ξάνθης ο οποίος μετέφερε στο αυτοκίνητό του μέσα σε σακούλες δύο τεμαχισμένα ελάφια.«Το ελάφι κάποτε ζούσε σε όλη την Κεντρική Ελλάδα και την Εύβοια, ενώ τα δάση της Μακεδονίας και της Θράκης είχαν εκτεταμένους πληθυσμούς। Το 1969 μόνο στη Σιθωνία της Χαλκιδικής εντοπίζονταν 100 άτομα. Σήμερα έχουν απομείνει ο πληθυσμός των 20-30 ατόμων στη Ροδόπη, ο προστατευμένος πληθυσμός της Πάρνηθας, όπου ζουν περίπου 600 ελάφια, και οριακά 10 άτομα στην παραποτάμια περιοχή του Αραχθου και του Καλαρρύτικου στα Γιάννενα» εξηγεί η κ. Παναγιώτα Μαραγκού, συντονίστρια του τμήματος Επιστημονικής Υποστήριξης και Τεκμηρίωσης της WWF.Για τον λόγο αυτό το ελάφι χαρακτηρίζεται ως «κρισίμως κινδυνεύον» είδος από το Κόκκινο Βιβλίο των Απειλούμενων Ζώων της Ελλάδας και προστατεύεται τόσο από την εθνική όσο και από την ευρωπαϊκή νομοθεσία। Πρώτο Θέμα

Ημερίδα στο Καρπενήσι για τον "Πράσινο Τουρισμό"


Ημερίδα στο Καρπενήσι για τον "Πράσινο Τουρισμό"


Tο νέο Πρόγραμμα ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού αφορά στην ενίσχυση των ξενοδοχειακών και λοιπών τουριστικών καταλυμάτων και αποσκοπεί στην:
- Στην ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των εμπλεκόμενων στην τουριστική διαδικασία και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των τουριστικών επιχειρήσεων.
- Στην αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών των τουριστικών μονάδων, τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και των περιβαλλοντικών τους επιδόσεων.
- Στην δημιουργία υποδομών και σχεδίων δράσεων που πληρούν τα κριτήρια οικολογικής πιστοποίησης.Υποβολές έως 25/02/2011
Ύψος και Είδος Ενίσχυσης:
Ενισχύονται έργα ύψους επένδυσης από 15।000 έως 400.000€ με το μέγιστο ύψος του Προϋπολογισμού δεν δύναται να υπερβαίνει τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης κατά
το τελευταίο οικονομικό έτος.Ενισχύονται έργα ύψους επένδυσης από 15.000 έως 400.000€ και το μέγιστο ύψος του Προϋπολογισμού δεν δύναται να υπερβαίνει τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης κατά τη χρήση του 2009.
Η χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης των επενδυτικών σχεδίων που θα εγκριθούν είναι 18 μήνες από την ημερομηνία έγκρισης.σκοπός του είναι η βελτίωση των λειτουργικών υποδομών και των επιχειρησιακών διαδικασιών των τουριστικών μονάδων, με οικολογικό προσανατολισμό αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα τοπικά, γεωγραφικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τους.
Ημερίδα και στο Καρπενήσι
Για το λόγο αυτό η Αναπτυξιακή Διαχειριστική Στερεάς Ελλάδος & Θεσσαλίας (ΑΝ।ΔΙΑ) και το Επιμελητήριο Ευρυτανίας , διοργανώνουν ημερίδα ενημέρωσης που αφορά υφιστάμενες Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ξενοδοχειακά καταλύματα, την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011,ώρα 17:30 στο Καρπενήσι στην αίθουσα βασικής Βιβλιοθήκης και καλούνται οι Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις και τα Τουριστικά Καταλύματα του Νομού Ευρυτανίας να παραβρεθούν στην ημερίδα όπου θα δοθούν λεπτομέρειες για την υλοποίηση του προγράμματοςhttp://prassia-eyrytanias.blogspot.com/

Η απάντηση του Υπουργείου στη ερώτηση του Θ.Μπούρα για το πρόβλημα του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας


Η απάντηση του Υπουργείου στη ερώτηση του Θ.Μπούρα για το πρόβλημα του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας



Ο Θανάσης Μπούρας, βουλευτής Περιφέρειας Αττικής της Ν.Δ. και τ. Υφυπουργός, είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή προς τους Υπουργούς α)Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, β)Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και γ)Οικονομικών με θέμα την διακοπή λειτουργίας αστικών και υπεραστικών δρομολογίων του ΚΤΕΛ Ευρυτανίας.
Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κρίθηκε ως το κατάλληλο να απαντήσει στο συγκεκριμένο θέμα. Έτσι, ο Υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας επεσήμανε τα εξής:
«Δεδομένου ότι τα κατά τόπους ΚΤΕΛ δεν επιδοτούνται για την παροχή του συγκοινωνιακού έργου των εθνικών τακτικών γραμμών τα μόνα διαθέσιμα εργαλεία, που μπορεί να χρησιμοποιήσει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων των ΚΤΕΛ Α.Ε. που παρουσιάζουν προβλήματα είναι 1) ο καθορισμός του κατάλληλου κομίστρου και 2) η ενίσχυση των ασθενέστερων ΚΤΕΛ με χρηματοδότηση από την εισφορά των επιβατών που συγκεντρώνεται βάσει του άρθρου 13 του ν. 2963/2001.
Βάσει των οικονομικών στοιχείων των ΚΤΕΛ για το έτος 2009 εκδόθηκε η υπ’ αριθ. Β/61114/5718/16-12-10 απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός ασθενέστερων υπεραστικών και αστικών ΚΤΕΛ και κατανομή σε αυτά συνολικού ποσού 2.800.00 ευρώ από τον ΚΑΕ 2589 έτους 2010 του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (κωδ. Φορέα 39-110)» σύμφωνα με την οποία το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ευρυτανίας ενισχύθηκε με το μεγαλύτερο ποσό, ήτοι 247.000 ευρώ, το οποίο αποτελεί περίπου το 11% της συνολικής επιδότησης των ασθενέστερων υπεραστικών ΚΤΕΛ.
Επιπλέον, έχει ήδη υπογραφεί από τον Υπουργό Υπ. ΜΕ. & Δ. και έχει αποσταλεί για δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο η υπ’ αριθμ. Β-58841/5546/24-12-10 απόφαση με θέμα «Αναπροσαρμογή των κομίστρων των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. της χώρας» σύμφωνα με την οποία το κόμιστρο των ΚΤΕΛ όλης της χώρας (Αστικών και Υπεραστικών) αναπροσαρμόζεται στο κατάλληλο ύψος σύμφωνα με τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες (αύξηση ΦΠΑ, λειτουργικού κόστους κτλ.), ύστερα και από σχετικό αίτημα των ομοσπονδιών των ΚΤΕΛ (ΠΟΑΣ & ΠΟΑΥΣ). Συγκεκριμένα, η αύξηση του εισιτηρίου για το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας (15% περίπου) υπερβαίνει τη μέση αύξηση του εισιτηρίου για τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (10% περίπου) επειδή λόγω των ιδιαίτερων γεωγραφικών και μορφολογικών συνθηκών του νομού, κατατάχθηκε σε κατηγορία με υψηλότερο συντελεστή βατότητας.»
Ο κ Θ.Μπούρας θα βρίσκεται στο πλευρό των συμπατριωτών του για κάθε πρόβλημα που προκύπτει στην καθημερινότητά τους, παρεμβαίνοντας μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, όταν χρειάζεται.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Ν.Δ.
τ. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/