Ο ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ

Ο  ΑΕΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΡΑΦΩΝ
radiovoylpi.listen2myradio.com

Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Project άρωμα: Πως θα επιλέξετε το σωστό


Project άρωμα: Πως θα επιλέξετε το σωστό

13/12/2010 9:55:00 μμ









Πατήστε για μεγέθυνση

Απλές συμβουλές για να μην ψάχνετε για ώρες το άρωμα που σας ταιριάζει.

Που βάζω το άρωμα;

Όπου γίνονται αισθητοί οι παλμοί. Στους καρπούς, στο λακκάκι του λαιμού, πίσω από τους λοβούς των αυτιών, στην εσωτερική πλευρά της κλείδωσης των αγκώνων και των γονάτων.

Trend

Οι αρρενωπές νότες έχουν φέτος ενισχυμένη θέση στα γυναικεία αρώματα.

Θέλετε ασυνήθιστο άρωμα;

Επιλέξτε συνθέσεις με chypree ή ξυλώδη χαρακτήρα. Αρώματα που συνδυάζουν την αέρινη μυρωδιά των πράσινων φύλλων και των λευκών λουλουδιών με τις αρρενωπές νότες του κέδρου, του βετιβέρ, της βελανιδιάς και του δέρματος.

Γιατί δεν μυρίζω πια το άρωμα μου;

Η όσφρηση μας συνηθίζει το άρωμα αν το φοράμε καιρό. Για να μην παρασυρθείτε και αδειάσετε όλο το μπουκάλι, προτιμήστε να εναλλάσσετε κατά διαστήματα το άρωμα σας με ένα άλλο που σας αρέσει εξίσου.

Trend: Επιστρέφουν παλιά αγαπημένα λουλούδια: τα κρινάκια, ο υάκινθος και το αγιόκλημα.

Θέλετε ένα άρωμα με ευωδιά καθαριότητας;

Στραφείτε στα ανάλαφρα eau de toilette ή στα eau de cologne.Θα σας κατακτήσουν οι ζωηρές σπινθηροβόλες νότες του κίτρου, του περγαμόντου και του γκρέιπ φρουτ, οι πράσινες νότες που αναδίδουν καθαριότητα και δροσιά, η θηλυκή ευωδιά από πέταλα λουλουδιών και οι τολμηροί συνδυασμοί αρωματικών ξύλων.

Που διατηρείται καλύτερα το άρωμα;

Η υγρασία, οι υδρατμοί και η ζέστη στο μπάνιο ενδέχεται να αλλοιώσουν τις νότες του αρώματος σας, ειδικά αν η συσκευασία του δεν είναι σε μορφή σπρέι . Θα διατηρηθεί καλύτερα σε ξηρό περιβάλλον χωρίς πολύ φως- για παράδειγμα σε ένα ντουλάπι ή ένα ψυγείο.

Trend: Ο αισθησιασμός εκφράζεται κυρίως μέσα από την αρωματική οικογένεια floriental, ένα συνδυασμό από λουλουδάτες και ανατολίτικες νότες.

Θέλετε ένα σοφιστικέ αλλά 100% θηλυκό άρωμα;

Στην αρχή οι ανάλαφρες νότες από γλυκά φρούτα και άνθη εσπεριδοειδών θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον σας. Θα ακολουθήσουν βελούδινες νότες από γαρδένια, τριαντάφυλλα, γιασεμί, μανόλια, amber, αιθέρια έλαια ιλάνγκ-ιλάνγκ και ξυλώδεις νότες από κέδρο και σανταλόξυλο. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται όλα τα κλασικά αρώματα.

Πόσο είναι αρκετό;

Υπάρχουν ορισμένοι κανόνες. Μία δύο σταγόνες για το parfum. Τρεις ψεκασμοί για το eau de parfum. Κανένας περιορισμός για το eau de toilette και το eau de cologne-βέβαια προσοχή στις υπερβολές. Κατά τα άλλα αρωματιστείτε πριν ντυθείτε. Το αποτέλεσμα θα είναι πιο διακριτικό και πιο ασφαλές για τα ρούχα σας.

Trend: Κερδίζουν έδαφος οι φυσικές νότες και τα οικολογικά αρώματα.

Θέλετε να άρωμα αέρινο και διακριτικό;

Ανακαλύψτε εκείνο που σας ταιριάζει ανάμεσα σε ντελικάτα eau de toilette με πράσινες ή φρουτώδεις νότες στην κορυφή με φρέζια, ίριδα, νερολί και βιολέτα στην καρδιά και με διακριτικές νότες amber και λευκών φρεσκοκομμένων ξύλων στη βάση της σύνθεση τους.

Shopping tips

Την μέρα που έχετε προγραμματίσει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα καλλυντικών για να διαλέξετε νέο άρωμα, μην φορέσετε το παλιό σας.

Όταν φτάσετε ψεκάστε πρώτα τα αρώματα που σας κίνησαν το ενδιαφέρον σε blotter-στις ειδικές λωρίδες χαρτονιού που υπάρχουν σε κάθε σταντ. Προτού τα μυρίσετε αφήστε το οινόπνευμα να εξατμιστεί. Για να καθαρίστε την όσφρησή σας , μυρίστε το μανίκι σας ή μερικούς κόκκους καφέ που θα σας δώσει η πωλήτρια.

Από τα αρώματα που σας άρεσαν, επιλέξτε το πολύ τέσσερα για να τα δοκιμάσετε πάνω στο δέρμα σας-στην πάνω και κάτω πλευρά κάθε καρπού.

Δώστε χρόνο στο άρωμα να αναπτυχθεί. Αφήστε να περάσει τουλάχιστον μισή ώρα προτού αποφανθείτε αν σας αρέσει ή όχι.

Θέλετε ένα ιδιαίτερο άρωμα;

Δηλαδή αναζητάτε ένα γκουρμέ, εθιστικό άρωμα. Με την λιμπιστική ευωδιά των ζουμερών σύκων, του πεπονιού ή του ροδάκινου να δεσπόζει. Μ ε ρομαντικές νότες από από κρίνα και τριαντάφυλλα και με πικάντικες πινελιές από πιπέρι, πραλίνα, φραντζιπάν, βανίλια και πατσουλί.

Πως θα παρατείνω τη διάρκεια του;

Με διαδοχικές στρώσεις. Ρίχνετε στο αφρόλουτρο λίγο eau de parfum ή απλώνετε τη λοσιόν ή την πούδρα σώματος από την σειρά μπάνιου προτού ψεκαστείτε με το άρωμα σας. Αν φοράτε eau de toilette, να το ανανεώνετε στη διάρκεια της μέρας διότι η μυρωδιά του εξατμίζεται έπειτα από τέσσερις ώρες.

Trend: Οι ξυλώδεις νότες εμφανίζονται ολοένα και συχνότερα, για να δώσουν ζεστασιά, αισθησιασμό και ταυτότητα στο άρωμα.

Θέλετε ένα άρωμα θηλυκό και σέξι;

Αναζητείστε έντονα και οριεντάλ αρωματικά μπουκέτα που συνδυάζουν τις πλούσιες νότες του τριαντάφυλλου, της ορχιδέας, της τουμπερόζας και της παιώνιας με τις σέξι, ζεστές, εξωτικές νότες του amber της βανίλιας, του πατσουλί, του σανταλόξυλου και του μόσχου.

Πηγή: περιοδικό «Γυναίκα http://www.real.gr/

Μεγάλη νίκη - ΑΠΕΡΑΝΤΙΑΚΟΣ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ 2-0


Μεγάλη νίκη - ΑΠΕΡΑΝΤΙΑΚΟΣ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ 2-0

Ομάδα με χαρακτήρα και δυναμική χτίζει ο Παναγιώτου

Την 2η νίκη του στο πρωτάθλημα της Δ΄ Εθνικής σημείωσε ο Απεραντιακός, επικρατώντας με σκορ 2-0 του Απόλλωνα Λάρισας. Το συγκρότημα του Δημήτρη Παναγιώτου, με τεράστιες ψυχικές δυνάμεις και με νοοτροπία νικητή που έχει μεταδώσει στους παίχτες ο σπουδαίος αυτός τεχνικός, πήρε ένα πολύ σημαντικό τρίποντο, καθοριστικό θα το χαρακτηρίζαμε για την δύσκολη συνέχεια της ομάδας μας στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα.
Με την νίκη αυτή και οι πλέον δύσπιστοι έχουν πειστεί ότι ο Δημήτρης Παναγιώτου, αυτός ο σπουδαίος δάσκαλος της μπάλας, έχει καταφέρει μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει ένα ποδοσφαιρικό σύνολο, ιδιαίτερα σοβαρό που να ξέρει τι θέλει μέσα στο γήπεδο και πως μπορεί να το κατακτήσει. Με βάση λοιπόν αυτή την νέα φιλοσοφία, την περασμένη Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010, ο Απεραντιακός μπήκε στο παγωμένο Δημοτικό Στάδιο Καρπενησίου αποφασισμένος να πάρει την νίκη και τα κατάφερε με τον πλέον υποδειγματικό τρόπο.
Ιδιαίτερα στο πρώτο ημιχρόνιο οι γηπεδούχοι πραγματοποίησαν εντυπωσιακή εμφάνιση, πέτυχαν τα δυο γκολ, ενώ δημιούργησαν και προϋποθέσεις για να διευρύνουν το υπέρ τους σκορ.
Από την άλλη πλευρά ο Απόλλων Λάρισας, έκανε μέτρια εμφάνιση και φυσιολογικά έχασε αν και στο τέλος θα μπορούσε να πετύχει κάποιο γκολ με τις ευκαιρίες που δημιούργησε.
Την επόμενη αγωνιστική ο Απεραντιακός υποδέχεται στο Καρπενήσι τον 3ο της βαθμολογίας ΑΟ Καρδίστας και με νίκη, θα κάνει σπουδαίο βήμα για την σωτηρία.

ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΚΟΛ
Α΄ Ημίχρονο
14΄ Ο Γεωργακόπουλος σέντραρε από αριστερά βρήκε τον αμαρκάριστο Αρουτίδη και αυτός πλάσαρε σε κενό τέρμα ανοίγοντας το σκορ για την ομάδα του Απεραντιακού
35΄ Ο Μπουμπουρής έβγαλε σέντρα από δεξιά βρήκε τον Γεωργακόπουλο και αυτός με ωραίο γυριστό σουτ στην κίνηση έστειλε την μπάλα στην αριστερή γωνία του Μαγαζιώτη κάνοντας το 2-0
40΄ Ο Περήφανος σούταρε από μακριά έδιωξε σε κόρνερ με υπερένταση Καραβασίλης
Β΄ Ημίχρονο
51΄ Ο Γεωργακόπουλος σούταρε από μακριά έδιωξε με υπερένταση σε κόρνερ ο Μαγαζιώτης
83΄ Ο Στεργίου σούταρε από την περιοχή του Απεραντιακού με την μπάλα να περνάει σύριζα από το δεξί δοκάρι του Βασιλείου
90+3΄ Ο Στεργίου έβγαλε σέντρα από αριστερά βρήκε τον καραγκιόζη ο οποίος από την περιοχή σούταρε με την μπάλα να χτυπάει στο δεξί δοκάρι και στην συνέχεια έδιωξαν οι αμυντικοί

ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ
Απεραντιακός: Τσάμης (Καραβασίλης), Μπουμπουρής, Ντότσικας, Κεφαλίδης, Κατσίκας, Θαμνόπουλος, Νταβαρίνος Β (Μπισμπίκης), Νταβαρίνος Δ, Αρουτίδης (Γιαννόπουλος), Γεωργακόπουλος, Ζήσιμος
Απόλλων Λάρισας: Μαγαζιώτης, Περήφανος, Βενέτης, Σκάκος, Ραντετάνι, Εμμανουήλ, Γιαννακόπουλος, Καλαμπάκας (Καραγκιόζης), Φουσίκας, Στεργίου, Γιανούλης (Γαρυφαλόπουλος)http://evrytanikospalmos.blogspot.com/

Τέλος οι σχολικές εκδρομές στο εξωτερικό - Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων του χρόνου... Συγχωνεύσεις Σχολείων και στην Ευρυτανία

Τέλος οι σχολικές εκδρομές στο εξωτερικό - Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων του χρόνου... Συγχωνεύσεις Σχολείων και στην Ευρυτανία
Τέλος» στις σχολικές εκδρομές εκτός Ελλάδας, βάζει η λιτότητα, η ανάγκη για τόνωση του ελληνικού τουρισμού και ...η υπουργός Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου. Στο μεταξύ, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του γενικού Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, προωθούνται συγχωνεύσεις σχολείων σε όλη τη χώρα...
Αναλυτικότερα:
«Φέτος πάμε Ελλάδα», είναι το σαφές μήνυμα της πρωτοβουλίας που ανέλαβε η κ. Διαμαντοπούλου, για την εξασφάλιση ελκυστικών εκπαιδευτικών εκδρομικών πακέτων από τα τουριστικά γραφεία προς τους μαθητές, ώστε να επιλέγουν για τις σχολικές εκδρομές τους προορισμούς εντός Ελλάδας. Στόχος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τις ομορφιές της χώρας μας, αλλά και να ενισχυθεί ο εσωτερικός τουρισμός. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία εκδρομικών πακέτων -με επίκεντρο το μοναδικό πολιτισμό και φυσικό πλούτο της Ελλάδας - που θα απευθύνονται σε μαθητές και φοιτητές άλλων χωρών.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιείται την Τετάρτη συνάντηση της υπουργού Παιδείας , του υφυπουργού Τουρισμού κ. Νικητιάδη με τους εκπροσώπους του HATTA (Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων).
Συγχωνεύσεις σχολείων

Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων περιλαμβάνει το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας «για την αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του Εκπαιδευτικού Συστήματος», όπως το ονομάζει το ίδιο, σύμφωνα με δήλωση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή:
«Δεν υπάρχει κατεύθυνση από το Υπουργείο Παιδείας να λιγοστέψουν τα σχολεία. Υπάρχει κατεύθυνση να γίνει εξορθολογισμός συνολικά του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Για τη λειτουργία των σχολείων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλά κριτήρια.
Ο αριθμός των σχολείων που θα λειτουργήσουν του χρόνου θα έχει να κάνει αποκλειστικά με τον αριθμό των μαθητών και τη γεωγραφική απόσταση της μιας σχολικής μονάδας από την άλλη. Για παράδειγμα, στον Αϊ- Στράτη θα έχουμε μια σχολική μονάδα, έστω και αν υπάρχουν 5 μαθητές . Δεν είναι ανάγκη, βεβαίως, να έχουμε σχολικές μονάδες με 5 μαθητές εάν απέχουν 100 μέτρα η μία από την άλλη.
Θα υπολογίσουμε εκ νέου τον αριθμό των μαθητών και τον αριθμό των σχολικών μονάδων που είναι απαραίτητες και δεν θα γίνει καμία περιττή κατάργηση σχολικής μονάδας.
Καμία σχολική μονάδα λιγότερη από αυτές που είναι αναγκαίες για να προσφέρουμε εκπαίδευση με μεγάλη ποιότητα».

Καταργούνται τα αθλητικά σχολεία
Υστερα από 3 δεκαετίες λειτουργίας, τα αθλητικά σχολεία καταργούνται, καθώς κοστίζουν πολύ και κρίθηκαν από το υπουργείο Παιδείας ως «αντιπαραγωγικά για τον αθλητισμό και αντιπαιδαγωγικά για την εκπαίδευση».
Το υπουργείο Παιδείας ονόμασε την κατάργηση «νοικοκύρεμα», στο οποίο προχώρησε άμεσα, λόγω «του πολύ υψηλού κόστους λειτουργίας τους σε συνδυασμό με τη μαζικοποίηση των τμημάτων, την παντελή απουσία των αρμόδιων Αθλητικών Ομοσπονδιών κατά τον σχεδιασμό και την αξιολόγησή τους, αλλά και την υπερπληθώρα καθηγητών όλων των ειδικοτήτων».
Η ειρωνεία είναι πως ταυτόχρονα με την αναγγελία της κατάργησής τους το υπουργείο Παιδείας εξήγγειλε την έναρξη διαβούλευσης για να βρεθούν, όπως λέει, νέοι τρόποι στήριξης του θεσμού.
Οπως προβλέπει σχετική εγκύκλιος της υφυπουργού Παιδείας Εύης Χριστοφιλοπούλου, τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης θα σταματούν να λειτουργούν ήδη από φέτος, σε κάθε περίπτωση κατά την οποία θα προκύπτει οποιοδήποτε κώλυμα, είτε με τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών είτε με τη μεταφορά των μαθητών στους χώρους άθλησης. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης σε κάθε τάξη, τόσο για τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Γυμνασίου όσο και για τα Ειδικά τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Λυκείων, είναι να φοιτούν τουλάχιστον 12 μαθητές.
Να σημειωθεί εδώ ότι τα κονδύλια για τις μετακινήσεις είχαν ήδη κοπεί και τη μεταφορά είχαν αναλάβει οι γονείς των μαθητών. Οι μαθητές των τμημάτων που καταργούνται θα μετεγγράφονται σε τμήματα γενικής παιδείας του σχολείου τους ή σε όποιο άλλο σχολείο επιλέξουν.
Πέρσι, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, στα ΤΑΔ φοιτούσαν 12.060 μαθητές, υπηρετούσαν 2.036 εκπαιδευτικοί μόνιμοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι Φυσικής Αγωγής κι άλλων ειδικοτήτων. Η λειτουργία τους στοίχιζε στον κρατικό προϋπολογισμό 25 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Από το ποσόν αυτό, περίπου 2,4 εκατομμύρια ήταν η δαπάνη για τις μετακινήσεις των μαθητών.
«Από την επόμενη σχολική χρονιά», λέει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, «αναμορφώνουμε τη σύνδεση σχολείων-αθλητισμού και θέτουμε τον μαθητή-αθλητή στο επίκεντρο. Η ανάδειξη του αθλητικού ταλέντου θα γίνεται παράλληλα με την κατάλληλη διδακτική στήριξη, έτσι ώστε οι μαθητές-αθλητές να μην υπολείπονται μαθησιακά των συμμαθητών τους».http://evrytanikospalmos.blogspot.com/