Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Χ.ΜΠΟΥΡΑΣ: "Πρέπει να οικοδομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης ,δημοτικής αρχής και πολίτη"


"Ο λαός έχει κουραστεί απο μεγάλα ψέματα"..



Μια πολύ ενδιαφέρουσα και συνάμα αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο Δήμαρχος Αγράφων Χρήστος Μπούρας στην εφημερίδα "Ευρυτανικός Παλμός".

Μεταξύ άλλων τόνισε την σχέση πολιτών και δημοτικής αρχής λέγοντας..

"Πρέπει να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της δημοτικής αρχής και του πολίτη. Ο λαός έχει κουραστεί από τα μεγάλα ψέματα. Να πούμε αυτά που μπορούμε να κάνουμε και αυτά τα οποία πρέπει και είναι στις δυνάμεις μας. Ο λαός δεν θέλει μεγάλες κουβέντες. Θέλει συγκεκριμένα πράγματα. Άρα λοιπόν πρέπει να οικοδομήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ αρχής και λαού και γι’ αυτό θα σας παρακαλέσω και στο μέλλον αυτά τα οποία θα ρωτάτε να είναι σκληρά και να περνάνε από την βάσανο του ελέγχου επί καθημερινής βάσης και να δώσουμε στον κόσμο τον εαυτό μας τον πραγματικό και να μην προσποιούμαστε και να μην δείχνουμε κάτι άλλο από αυτό που είμαστε. Εγώ σε ότι με αφορά θα είμαι αυτός που είμαι."

Απαντώντας στα σενάρια που τον φέρνουν να συμμετέχει σε συνδυασμό είπε χαρακτηριστικά...

" Πολλοί με ρωτάνε αν θα συμμετάσχω σε κάποιο συνδυασμό. Δεν πρόκειται να το κάνω! Αν θα είμαι επικεφαλής έχει καλώς, αν η κοινωνία μου δώσει αυτή την ευθύνη καλώς, αλλά να συμμετάσχω σε άλλο συνδυασμό δεν πρόκειται να το κάνω για δύο λόγους. Πρώτον γιατί θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στους μελλοντικούς ψηφοφόρους μου και δεύτερον επειδή η οικογένεια μου, η δουλειά μου, τα συμφέροντα μου είναι στην Αθήνα, τα οποία τα έχω παρατήσει, δεν θέλω να θυσιάσω τον τόπο μου για τα προσωπικά μου, οικογενειακά συμφέροντα και επαγγελματικά